AndroidHealthClinic

Real Gains - Universal

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Real Gains van Universal Nutrition is een extreem krachtige weightgainer welke ontwikkeld is in samenwerking met u, hoe ? Universal Nutrition heeft alle kennis en ervaringen die verkregen is door haar klanten gebundeld met als resultaat een weightgain formule zoals nooit tevoren verkrijgbaar op de markt is geweest. Real Gains bevat een nog betere samenstelling en hogere waarden dan u gehoopt had, meer calorieën, meer eiwitten, meer smaak en vooral meer goede vetten daarentegen staat dat Real Gains minder suikers bevat. U wilt meer spiermassa, maar dan in de juiste vetvrije vorm, hiervoor zijn massa's eiwitten toegevoegd voor het omzetten van uw vetten in spiermassa.
    Real Gains bevat enkel de fijnste whey proteinen verkrijgbaar op de markt, een mix van Ultra Filtered Whey Concentrate, Micellar Casein en Whey Protein Isolate. Dit produkt bevat een uitstekend aminozuurprofiel waaronder de belangrijke BCAA's. Grote hoeveelheden complexe koolhydraten zijn toegevoegd omdat zij een essentieel onderdeel zijn voor spiermassa opbouw, complexe koolhydraten zijn een grote bron van energy die u helpen workouts op een hoger niveau te brengen.
    Inulin, een speciale diëtische vezel, is toegevoegd welke zorgt voor een betere vertering van de eiwitten, koolhydraten en vetten om te zorgen dat uw spiermassa groter wordt en blijft.
    MCT en lijnzaad olie in Real Gain zorgen voor een verhoogde hormoonproduktie, bescherming van het celmembraam, spiermassa groei en voor de dagelijkse voedingsnoden. Real Gains werkt het beste in combinatie met een uitgebalanceerd dieet en goed trainingsschema.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1e dag vandaag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Prima geen bek vol suiker zoals meestal
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 en een halve scoop is 155 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? Nutriplaza
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Binnen 24 uur in huis gratis shakebeker 2,25Euro verzendkosten
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54.50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker

Mijn review:
me eerste ervaring is gewoon prima van de werking kan ik nog weinig zeggen maar hier kom ik zeker op terug. de smaakt is prima geen bek vol suiker zoals vaak met gainers niet te dik dus ook geen volle maag drinkt prima weg, ik zal hier steeds een update van doen als ik me gewogen heb en of kracht verschil merk. begrijp dat een review op de eerste dag van gebruik een beetje snel is maar wil het toch ff vermelden. nou tot ziens he!:D

Real-Gains-Universal-Nutrition.jpg
 
€54,50 voor hoe veel kg?

En ik geloof best dat dit gaat werken voor jou, Universal maakt nl. geen bullshit :)

Succes bro, hoor graag meer van je! :thumb:
 
voor 3176GR :) hoop idd dat het wat gaat helpen ;) maar dat hoor je allemaal wel haha thnx man
 
ik vindt het wel duur man!
hoeveel gebruik je per dag?
 
meestal 1 per dag ooit 2
 
Veelste duur.Voor alleen het merk.
 
Een dosering is 155 gram.
Kan ik een dosering mengen met volle melk? (Dat geeft DENK IK de beste resultaten en dan deze combineren met creatine en die mengen met water)
Goed?
 
Back
Naar boven