AndroidHealthClinic

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Ach, als je tevreden bent met Sport1 internet tv is er niets aan de hand, toch ;)
 
No problem, real maakt gehakt van bayern in bernabeu.

Ze zijn veel beter dan Bayern maar weigeren gewoon te voetballen, vooral na die 1-1. En dan haal je Ozil eraf en Marcelo erin ? kom op man. Die Mourinho gaat altijd full retard in de Champions League. Hij denkt dat hij nog steeds bij Inter aan het trainen is waar je dat soort geintjes wel snapt. Maar als je zoveel kwaliteit hebt ga je toch niet alleen verdedigen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 22:47 ----------

Let maar op die idioot gaat die ook tegen barca proberen zaterdag.

Real Madrid scoort 107 goals, doet niks anders dan aanvallen en dan gaat die opeens proberen te verdedigen.

in b4 5-0 zaterdag.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 22:47 ----------

Let maar op die idioot gaat die ook tegen barca proberen zaterdag.

Real Madrid scoort 107 goals, doet niks anders dan aanvallen en dan gaat die opeens proberen te verdedigen.

in b4 5-0 zaterdag.

Madrid had niks in te brengen. Heeft elke bal bij de tegenstander in geleverd en kwamen amper bij het Duitse doel in de buurt.

Ik vind ze wel gigantisch smerig. Constant op de grond liggen en kijken naar de scheidsrechter. En dan die vieze overtredingen waar geen rood voor werd gegeven.

Wat een wanvertoning. Schandalig dat dit in de halve finale van de CL staat.
 
Kom er net achter dat ik volgende week woensdag in Londen zit en dat er tijdens deze wedstrijd ook nog een activiteit gepland is.

Yes mad.
 
Kom er net achter dat ik volgende week woensdag in Londen zit en dat er tijdens deze wedstrijd ook nog een activiteit gepland is.

Yes mad.

Wat voor activiteit ?

Gewoon even 2 uurtjes naar een kroeg gaan en de wedstrijd bekijken.
 
Wat voor activiteit ?

Gewoon even 2 uurtjes naar een kroeg gaan en de wedstrijd bekijken.

Een ''verplichte'' activiteit.

Dat ga ik zeker proberen, maarja die zooi is weer gepland door vrouwen. Hebben werkelijk geen idee welke belangrijke dingen er allemaal gebeuren op zulke avonden. :fuu:
 
cl>vrouwen
 
2Un7F.gif
 
Wat heerlijk dat Ronaldo gisteren de winnende heeft gemaakt! :D :D
 
Inderdaad, en was bovendien nog een mooi doelpunt ook.
 
Real Madrid kan trouwens ook nog op 100 punten komen als ze de resterende 4 wedstrijden winnen.
 
Ait bakje chips en real - bayern op de TeeVee
 
komop reaaaaaal
 
1-0 al lolol
 
Robben :roflol: Wederom groot in kansen vernken.
 
Back
Naar boven