MuscleMeat

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Di Maria heeft 3x zoveel assists gegeven als Robben, dus ja, hij is wel best belangrijk.

En Robben heeft inderdaad Bayern Munchen in zijn eentje naar de CL finale gebracht :roflol:

Jij vroeg betere voetballers, ik heb ze jou gegeven. Ik heb nooit beweerd dat Robben niet één van de beste flankspelers is, maar wel dat er nog een hoop betere spelers zijn dan Robben en of ze nu in het centrum staan, of in de tribune maakt dan weinig uit.

Heb het niet over dit jaar CL.
Maarja Di Maria heeft wel veel bereikt op een paar assists na, daar heb je gelijk in. Ik denk dat je ook nog Lavezzi, Ganso, Lucas, Ramires, Mata, Kalou, Nani, Valencia, Bojan, Farfan, Mertens, Suarez, Gervinho, Boussoufa en Arshavin vergeet.

En ik vroeg om vergelijkbare spelers. Anders had je ook nog wel Sergio Ramos en John Terry kunnen noemen.
 
Robben is top maar ga je hem nu echt gaan vergelijken met Raul ? Want dan is het helemaal belachelijk . Die gast heeft een palmares bijeengevoetbald waar geen enkele Europese topspeler op dit moment nog actief kan aan tippen .
Robben is leuk om naar te kijken maar om nu te zeggen dat die beter is terwijl geen enkele ploeg hem langer dan 3 jaar moet :roflol:
Je hebt het toch over ? : http://nl.wikipedia.org/wiki/Raúl_González_Blanco
4 supercopa's , 6 landstitels , 3 CL overwinningen , 1 super cup ...
 
Raul is een held, maar sinds hij uit het Spaanse nationale elftal weg is spelen ze wel beter ;)
 
Zijn ook wel tal van andere superspelers bijgekomen he . Terwijl hij het destijds met net iets minder moest doen ...
 
Robben kan ik niet echt serieus nemen omdat hij 70% van zijn carrière geblesseerd is.

In vorm is hij zeker wel een van de beste ter wereld. no doubt.
 
Hij heeft gewoon te weinig getoond . Iedereen ziet dat die gast talent zay heeft maar de dag dat die Nederland naar de EK/WK finale loodst , kan je zeggen dat hij bij de wereldtop behoort .
 
Zijn ook wel tal van andere superspelers bijgekomen he . Terwijl hij het destijds met net iets minder moest doen ...

haha ja het was ook maar met een knipoog

Hij heeft gewoon te weinig getoond . Iedereen ziet dat die gast talent zay heeft maar de dag dat die Nederland naar de EK/WK finale loodst , kan je zeggen dat hij bij de wereldtop behoort .

volgens mij heeft die dat al gedaan samen met sneijder voornamelijk
Tegen Kameroen assist (schot op de paal, rebound voor Huntelaar), Slowakije man of the match met winnende goal, tegen Brazilië dan niet, Uruguay derde goal en tegen Spanje helaas net niet.


@Jorgyboy: vind het trouwens grappig dat je Van Persie niet noemt, terwijl die laatst is gekozen tot meest waardevolle speler van de Premier League?
 
Heb het niet over dit jaar CL.
Maarja Di Maria heeft wel veel bereikt op een paar assists na, daar heb je gelijk in. Ik denk dat je ook nog Lavezzi, Ganso, Lucas, Ramires, Mata, Kalou, Nani, Valencia, Bojan, Farfan, Mertens, Suarez, Gervinho, Boussoufa en Arshavin vergeet.

En ik vroeg om vergelijkbare spelers. Anders had je ook nog wel Sergio Ramos en John Terry kunnen noemen.

Net zoals Huntelaar en Van Persie :)

Maar als je op zoek gaat naar vergelijkbare spelers, actief op de flank, dan heb ik er geen probleem mee om te zeggen dat hij op zijn positie één van de beste/betere ter wereld is, maar om hem over het algemeen één van de beste te vinden, gaat voor mij een stap te ver.

Anyway, ik denk dat uiteindelijk onze meningen niet zo ver uit elkaar liggen en we weten allebei elkaars standpunt, dus bij deze zal ik weer OT gaan, om het toch niet helemaal voor de Real-fans te vernken ;)

EDIT: Weet het, had hen er expres uitgelaten om bascross wat extra te jennen :p Ben wel een fan van die Van Persie, moet ik eerlijk toegeven ;)
 
Meer Barca-haters dan Real fans hier, dus zo erg is het niet om off topic te gaan :D
 
EDIT: Weet het, had hen er expres uitgelaten om bascross wat extra te jennen :p Ben wel een fan van die Van Persie, moet ik eerlijk toegeven ;)
Was me niet eens opgevallen, dus je troll was weer erg geslaagd. :thumbup:
 
Belgie Europees Kampioen 2012....



WAIT ... WUT.......

ek-poule-a.jpg


HAHAHAHAHAHAHAHAHA
 
Dan kan je iedereen op deze pagina wel reporten. Je bent gewoon mad omdat het te confronterend is voor een Belg. .
 
Belgen die over voetbal praten zijn inderdaad vrij zielig, al jaren niets gepresteerd.
 
Reported Rob P omdat je een homo bent
 
Hoogoplaaiende discussie :)
 
Van Persie is dan weer wel wereldtop op zijn plek :)
 
Goed om de haters op FB stil te krijgen.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven