MuscleMeat

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Weet iemand het speelschema van cl? Of komt er nog een loting?
 
Is ook wat he dat het monument Casillas op de bank zit
 
matige wedstrijd.

Ronaldo weer sterk zoals altijd.
 
Verwende real supporter ben jij zeg. 3-0 uit winnen in Baskenland en nog niet goed :roflol:

Klopt, komt waarschijnlijk omdat ze het dit seizoen niet zo goed doen. De basken bedoel ik...
 
Waren wel mooie doelpunten als ik zo de highlights bekijk.
 
Ronaldo in de basis.



in

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 17:59 ----------

Commentaar van Sierd.


IN

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 18:08 ----------

''Callejon loopt zo hard, hij is zijn eigen fohn. ''


Waar haalt Sierd ze vandaan :roflol:
 
Kieft ziet het ook, Benzema is echt een schande voor Real.

Wat een klote spits is dat zeg

Dan heb ik 100 x liever HIGUAN
 
Kieft ziet het ook, Benzema is echt een schande voor Real.

Wat een klote spits is dat zeg

Dan heb ik 100 x liever HIGUAN

Benzema is een veel betere spits als Higuan. Veel betere techniek en maakt ook beter af. Tis nu dat die even minder speelt. Toch vind ik beide spelers niet goed genoeg voor Real, zie liever een Falcao en een Gomez bij Real.
 
Benzema is een veel betere spits als Higuan. Veel betere techniek en maakt ook beter af. Tis nu dat die even minder speelt. Toch vind ik beide spelers niet goed genoeg voor Real, zie liever een Falcao en een Gomez bij Real.

Higuan werkt harder.

Benzema is technisch iets beter, maar lang niet goed genoeg om zijn luiheid te compenseren. Hij mag al lang blij zijn dat hij bij een club als Real speelt.
 
Benzema is 10x efficienter dan Higuain...
 
Benzema is 10x efficienter dan Higuain...
Dus hij is technisch beter en efficiënter ? Maar in de afgelopen 4 seizoenen maakt hij er 0,47 per wedstrijd. Terwijl Higuan in de afgelopen 4 seizoenen op 0,53 per wedstrijd uitkomt.

Point proven, het is gewoon een luie hond die niet bij Real Madrid hoort te spelen. Kan nog eens wat leren van Ronaldo wat mentaliteit betreft.

Heb extra de afgelopen 4 seizoenen gepakt omdat dat het begin van het Ronaldo tijdperk is .Alle competities meegerekend.
 
Real moet gewoon een betere spits hebben . Higuain is een leuke sub of een goeie spits bij een middenmoter maar als eerste spits moet er iemand van topkwaliteit komen . Een afmaker : Lewandowski , Van Persie , Falcao , Ibra...
En ffs zet Casillas is terug onder de lat . Die had er twee uitgehouden .
 
Ik had zlatan graag bij real gezien ipv barca en psg nu.
 
Back
Naar boven