XXL Nutrition

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

wtf is this shit, ronaldo zit zelfs niet op de bank voor de wedstrijd van vandaag. die rode kaart telt toch allen voor bekerwedstrijden niet?

last van zijn rug.
 
Wie word de eerste zomeraankoop boys.....

Ik hoop op "El Loco" Cavani en/of Bale.

Higuain opbokken naar Juve en Benzema naar Man.U

Schijnbaar ook interesse in Suarez???

Hoop ook dat ze eens een fatsoenlijke Rechtsback aantrekken.
 
Maicon zou mooi passen bij real als rb
 
Nee man is over de hill Maicon. Zie liever een back als Kyle Walker komen.
 
Doe mij maar Bale! Aanvallend brengt die tenminste ook nog iets
 
Coentrao waarschijnlijk naar AS Monaco voor +-€18 mil.
 
hebben jullie mijn bericht over daley blind en real madrid soms niet gelezen???
 
Pepe,coentrao,benzema,modric,higuain weg en bale,cavani,Suarez,walker,David luiz in plx
 
Gareth Bale staat open voor een overgang naar Real Madrid. De Welshman wil echter dat eerst de clubs om tafel gaan als de interesse van de Spaanse topclub concreet wordt.


"Als Real-voorzitter Florentino Perez geïnteresseerd is in Bale, dan is dat een eer. We zullen zeker luisteren", zegt Bale's belangenbehartiger Jonathan Barnett tegen Sky Sports.

"Maar hij staat momenteel onder contract bij Tottenham, we mogen niet zomaar met andere clubs praten."

Barnett ontkent dat Bale het eens is met de Spurs over een nieuw contract. "We hebben met niemand van de club gesproken. Ik weet alleen dat zijn huidige verbintenis nog drie jaar doorloopt."

Volgens de zaakwaarnemer zal Real Madrid hoe dan ook diep in de buidel moeten tasten voor de speler van het jaar in de Premier League.

"Hij is een veel betere speler dan bijvoorbeeld Neymar. Bale heeft zich bewezen in de Premier League, een van de sterkste competities ter wereld. En ik hoop heel erg dat iedereen Bale wil hebben als eerste keus en niet omdat ze naast Neymar grepen."

:)
 
BLgxwFqCIAAnSoA.jpg
 
Er is echt veel interesse voor Bale en Suarez . Ronaldo lijft volgens mij . Ben dan wel benieuwd wie er dan op links gaat spelen ... Misschien Bale op links , Di Maria rechts en Ronaldo als vrije man achter Suarez ? Lijkt me wel een dodelijk team dan . Het grappige m.i. is dat in die Xabi Alonso .
Hoop ook dat ze deftige backs kopen die ook kunnen verdedigen want aanvallend is er dan genoeg impuls met Bale , Di Maria etc ...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nee Ronaldo niet als vrije man erachter. dat werkt niet. Die vent gaat dan alle ballen opeisen en hij is juist dodelijk vanaf de flank.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 15:30 ----------

haha pepe zn kop :o
 
Snap niet waarom ze Bale willen, crissy is onze linkervleugel. Bale kan wel op 10 maar daar heb je özil, modric, en kaka al ???
 
Bale naar rechts. Speelt die bij tottenham ook regelmatig geloof ik.
 
ja die mag wel weg van mij in principe. bale is wel paar klassen beter.
 
Back
Naar boven