AndroidHealthClinic

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

positief verrast door isco, jammer dat we niet echt een steady spits hebben. Mss moet benzema even buitenspelvalregels goed doornemen
 
positief verrast door isco, jammer dat we niet echt een steady spits hebben. Mss moet benzema even buitenspelvalregels goed doornemen

Vorig jaar weinig van malaga gezien zeker?
 
't was niet best, maar eerste 3 punten zijn binnen.

Hala madrid.

x2ujdl.gif
 
Daar gaan we jongens. commentaar van Sierd en Ronnie op mijn scherm. Leven kan niet beter worden dan dit.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 21:04 ----------

Die benzema jonge die kan echt geen kansen afmaken.
 
Ik kijk Man U chelsea bro. Kijk vanavond wel even een samenvattinkje, weer geen iker in de goal hoorde ik net.

echt schandalig.
 
Haha Sierd vond het ook schandalig. Hij zei dat hij iets naar de TV wilde gooien toen hij het hoorde.

1-0 nu door benzema. Niet te missen deze kans ook.
 
Ronaldo is ook nog niet echt in vorm.
 
Een schande dat san iker niet meer aan beurt komt.
 
Ronaldo is ook nog niet echt in vorm.

hij belde me vanmiddag en zei dat hij rustig ging beginnen, beetje de tegenstanders laten denken dat hij niet in vorm is. Hij zei dat hij vanaf volgende week er 3 per wedstrijd in gaat schoppen.
 
hij belde me vanmiddag en zei dat hij rustig ging beginnen, beetje de tegenstanders laten denken dat hij niet in vorm is. Hij zei dat hij vanaf volgende week er 3 per wedstrijd in gaat schoppen.

oke duidelijk. welke taal communiceren jullie

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 22:31 ----------

Een schande dat san iker niet meer aan beurt komt.

ik zit soms stiekem te hopen op een blunder van lopez. Casillas is echt sympathieke gozer vindt het echt zonde :(
 
volgens nu.nl zou morgen Bale gepresenteerd worden, als nieuwe speler, nr11
beter dan die neymar, die met klein duwtje omvalt
 
Dat werd juist ontkent door sky sports. Van mij hoeft die niet te komen. Ze mogen die benzema wel eens wegdoen en een echte spits kopen. Snap de hele hype rond bale niet
 
Dat werd juist ontkent door sky sports. Van mij hoeft die niet te komen. Ze mogen die benzema wel eens wegdoen en een echte spits kopen. Snap de hele hype rond bale niet

^ strong dit
 
indeed van mij hoeft bale niet te komen...heeft nog lang niets gepresteerd en voetballers van die kanten hebben meestal niet een beste tijd in spanje.. dan liever alleen suarez waar ze nu blijkbaar toch ook mee bezig zijn..

maar nu willen ze naast benzema ook nog di maria en ozil wegdoen om bale & suarez te bekostigen. domme move lijkt me
 
benz en di maria mogen wel

ozil ? not sure if srs
 
Liever di Maria houden en bale niet halen, scheelt een hoop in de portemonnee. Benzema moet inderdaad opbokken, had al jaren geleden moeten gebeuren.

Hadden beter V persie, Cavani, Falcao moeten halen toen het nog kon. Missen echt een afmaker.
 
Ozil moet inderdaad blijven, Di Maria mag ook wel blijven.. Laat Bale maar komen en van Persie ipv Benzema :P
 
Ozil echt niet laten gaan. Waar is Varane trouwens gebleven?
 
Back
Naar boven