Fitness Seller

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Kaka definitief terug naar Milan
 
Goed nieuws van kaka . Die gast moet spelen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ozil is in London.. :/
 
ozil gaat full retard

Wat moet je nou bij Arsenal ?
 
Zekerheid op spelen en ook champions league . Maar daar houdt het op . Hij kon ook naar Psg dacht ik of ManU
 
Blijkbaar ook salaris lees ik nu. van 5mil naar 7 a 8 mil per jaar.
 
Arsenal was ook echt zielig tijdens de transferperiode . Elke toptransfer gemist , mss ozil aangetrokken met een hoog salaris idd .
 
als ik kaka was bleef ik lekker bij real op de bank zitten en 10mil per jaar cashen
 
Echt waardeloos man. Bale erbij en ozil weg. Als bale flopt is het echt wanbeleid van perez
 
Bale gaat niet floppen .
 
De koning van de assist weg doen is wel vrij dom. Beetje zelfde verhaal als toen alle Nederlanders van Perez weg moesten terwijl Robben en Sneijder een van de beteren uit het team waren.
 
Ik zeg zeker en vast niet dat ze ozil moesten verkopen en bale kopen voor een debiel bedrag , maar floppen gaat hij denk ik niet . Denk ook wel dat Isco ozil snel gaat doen vergeten .
 
dear fans of real madrid,

thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.

M1Ö





































































[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
özil y u do dis.
 
Hahaha, Özil verkopen, only @ Madrid
 
Back
Naar boven