MuscleMeat

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morata al meer laten zien dan Benzema.

Is ook niet zo moeilijk:o

volgend seizoen beter jongens. kan me niet voorstellen dat ze, vooral met dit spel, kans maken om barca ooit nog in te halen.
 
Trieste wedstrijd. Alsjeblieft verkoop in de winter die tering benzema en di maria. Benzema heeft echt geen tyfus gedaan :mad:
 
Is ook niet zo moeilijk:o

volgend seizoen beter jongens. kan me niet voorstellen dat ze, vooral met dit spel, kans maken om barca ooit nog in te halen.

Vergeet dat idd . Barca na deze wedstrijd al 5 punten los . En met dit niveau pakken ze geen enkele titel .
 
bende prutsers..
 
Atleti de beste ploeg uit Madrid.

#AncelottiOut
 
Dat ze die Benzema na vorig seizoen ook houden . Beter Bale laten liggen en Suarez , van persie , ibra of falcao gekocht . Dat zijn spitsen .

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 23:57 ----------

Messi wel geblesseerd . Hopen dat die dwerg eens wat langer uitvalt .
 

5114043b629a8-aad.gif
 
hoeveel is het geworden gister?
 
mooie match van di Maria vanavond, goed dat hij niet verkocht is
 
Tegen FC kopenhagen ?

Die Di Maria teert al jaren op dit soort wedstrijden. Op een heel seizoen speelt hij 2 a 3 goede wedstrijden.
 
Idd weg ermee
 
Meh meningen verschillen maar vind di Maria helemaal niet slecht, maakt vaak de beslissende actie of assist en Ronaldo heeft persoonlijk gevraagd om hem niet te transfereren dus zal hij wel waarde hebben voor hem. En die rabona assist was gewoon lekker gisteren
 
Iin de loop van het seizoen komen ze er nog wel achter dat Özil verkopen een flinke misser was.
 
Potverdomme
 
Ik zit ff Inter - As Roma te kijken, leuker potje.

Zie ik dat die mongols weer achter staan. Competitie is net onderweg en verspelen weer alle kansen, mede ook door het debiele aan en verkoop beleid. Champions League hebben we ook mazzel met een ****in makkelijke poule maar als we volgende ronde Bayern loten of andere topclub is het ook gedaan.
 
2-1 achter.

Ancelotti eruit donderen, in de winter Bale en Benzema verkopen. Plz.
 
Back
Naar boven