MuscleMeat

real madrid topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Atleti slopen in de finale boys. Maar eerst zaterdag Valencia thuis.
 
Laatste hoop op een misstap van atleti vandaag.

Valencia is ook lastig maar die pakken we wel. Mooi wedstrijdje..
 
Yeaaaaaa come on levante
 
Alderweireld rechtsback :o
 
hopelijk verliest Atleti en tevens van Barca in laatste wedstrijd, hala Madrid! :D

dan heeft Real Madrid de Copa del Ray, Champions League en landskampioen, zou ook top zijn voor Ancelotti, lekker voor Mourinho :P
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa!!!

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Nu vanavond knallen!!
 
Laat de haters maar haten, Real Madrid voor de triple!
 
Hala Madrid!!!!

Vanavond laten zien wie er de beste is!!
 
Real Madrid heeft er nu 34 gespeeld, Atletico en Barcelona 36. Als Madrid 2x wint, ook 36 heeft gespeeld, staan ze gelijk kwa punten met Atletico en Barcelona 3 lager dan hun. Als Madrid dan nog 2x wint, is weer 6 punten erbij is 94 punten. Als Barcelona nog 2x wint, 91 punten. Als Atletico 1x wint en dus 1x verliest van Barcelona, dan heeft Atletico 91 punten, net als Barcelona.. Dus Real Madrid kampioen.

Dit moet HET jaar van Real Madrid worden :D
 
Eerst zo en woensdag maar eens winnen.. Maar daar heb ik wel vertrouwen in..
 
Real Madrid heeft er nu 34 gespeeld, Atletico en Barcelona 36. Als Madrid 2x wint, ook 36 heeft gespeeld, staan ze gelijk kwa punten met Atletico en Barcelona 3 lager dan hun. Als Madrid dan nog 2x wint, is weer 6 punten erbij is 94 punten. Als Barcelona nog 2x wint, 91 punten. Als Atletico 1x wint en dus 1x verliest van Barcelona, dan heeft Atletico 91 punten, net als Barcelona.. Dus Real Madrid kampioen.

Dit moet HET jaar van Real Madrid worden :D

Direct begon ik te rekenen.

21=5
 
Ik zit klaar

Hala madrid

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Wat spelen ze dramatisch

Modric en di maria erin
 
Dit wordt niks, ze spelen compleet ongeinspireerd
 
fck.. 1-1 en nu weer 1-2...
 
Zweer het je we missen modric te erg

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Marcelo is bedroevend slceht vandaag btw
 
Back
Naar boven