MuscleMeat

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Benzema kunnen ze beter in de winterstop voor wat miljoentjes verkopen wat speelt die vent als een dweil.
 
5-2 verloren. Maar helftje gespeeld want hamstring. Loop wel 1 op 1.

Dat was wel genieten onder de douche zeker, zo'n late gelijkmaker.

Ja nouja we hebben echt veel kansen om zeep geholpen dus had meer ingezeten. Toch beter een puntje als niks.

Goed bezig. Hamstrings zijn een bitch.
 
Ok, ik ben weer afgekoeld.

Benzema -> optiefen
Ramos -> knal aan de kop en weer normaal verdedigen zonder over de middenlijn te komen
Varane -> watskeburt met jou
James -> paar pepers in de kont nodig
Di Maria -> kom terug
 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vanavond zal ons geliefde Real Madrid weer het veld betreden.

Thuis moet je dit met minimaal twee doelpunten verschil winnen, geen excuus.


Al hebben ze vorig jaar twee keer van Chelsea gewonnen :')
 
Hey leuk een Real topic op dbb. Ik ga meedoen! Ben zelf een madridista al meer dan 12 jaar.

We zijn niet goed begonnen maar bij vlagen spelen we gewoon heerlijk voetbal alleen zijn we te laks om dat niveau 90 minute vol te houden.

Benzema mag ook wat doen aan zijn doelpunten vermogen. 18 weds 2 goals lachwekkend..

Vandaag tegen Basel hopen voor het vertrouwen dat we ze kapot maken.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Ok, ik ben weer afgekoeld.

Benzema -> optiefen
Ramos -> knal aan de kop en weer normaal verdedigen zonder over de middenlijn te komen
Varane -> watskeburt met jou
James -> paar pepers in de kont nodig
Di Maria -> kom terug

Mwah liever Alonso terug..
 
Hey leuk een Real topic op dbb. Ik ga meedoen! Ben zelf een madridista al meer dan 12 jaar.

We zijn niet goed begonnen maar bij vlagen spelen we gewoon heerlijk voetbal alleen zijn we te laks om dat niveau 90 minute vol te houden.

Benzema mag ook wat doen aan zijn doelpunten vermogen. 18 weds 2 goals lachwekkend..

Vandaag tegen Basel hopen voor het vertrouwen dat we ze kapot maken.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------


haha, zielig dit...
:rolleyes:
 
Ik spreek ook altijd in de 'we' en 'wij' vorm. Whats the deal?

Wedstrijd Real - Espanyol geboekt hoppaaa

Ik wilde naar Real - Sevilla.

Alleen komt vaak kut uit qua vluchttijden, meestal valt er een vlucht buiten het weekend. Waar boek jij?
 
Heb een vaste verkoper met plekken, anders 'Entradasmadrid'. Tijden zijn verrot. Wij vliegen heen met Ryanair en terug met Transavia..
 
Telkens hun handje voor de mond. Zelfs Hierro :roflol:. Slechte evolutie.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Ronaldo gaat Lekker
 
Marcelo blijft toch matig zeg

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Wat een goal

Asociaal!

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Ze spelen weer sterk zeg. Kroos en modric beesten.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Isco werkt ook keihard btw
 
Kroos en Modric idd weer abnormaal . Lijkt me dat ze hun draai wel hebben gevonden nu in het team . Alleen vond ik James buiten dat geniale pasje maar matig . Toc zeker in vgl. met Isco
 
Isco speelde goed. Wordt zaterdag een fantastische wedstrijd en heb echt het gevoel dat we dik gaan winnen.

Het enige minpuntje was Marcelo, maar die geeft al 20 wedstrijden kut voorzetten, inmiddels al aan gewend.
 
Isco speelde goed. Wordt zaterdag een fantastische wedstrijd en heb echt het gevoel dat we dik gaan winnen.

Het enige minpuntje was Marcelo, maar die geeft al 20 wedstrijden kut voorzetten, inmiddels al aan gewend.

Die aanname van isco in de zestien op een lange bal.. Gaf hem toen blind voor waar niemand stond. Maar die aanname hngggg

Wilt wel veel lopen met de bal altijd maar verder echt een topspeler al
 
Die aanname van isco in de zestien op een lange bal.. Gaf hem toen blind voor waar niemand stond. Maar die aanname hngggg

Wilt wel veel lopen met de bal altijd maar verder echt een topspeler al
Toppertje
 
Vandaag is de dag! Uber zenuwachtig.
 
real maakt gehakt van barca als ze ook zo spelen 1e helft tegen liverpool.

Weet iemand waarom zo'n wedstrijd niet wordt uitgezonden op tv? Voor een kut wedstrijd cl feyenoord wel maar de mooiste wedstrijden van het jaar niet.
 
real maakt gehakt van barca als ze ook zo spelen 1e helft tegen liverpool.

Weet iemand waarom zo'n wedstrijd niet wordt uitgezonden op tv? Voor een kut wedstrijd cl feyenoord wel maar de mooiste wedstrijden van het jaar niet.

I want to be leaf


crey evertiem:(
 
Back
Naar boven