MuscleMeat

real madrid topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd mede Madridistas!
 
Hoppppaa

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Wat speelde isco weer goed zeg. Legt nu echt veel energie in wedstrijden, 3-1 was ook zijn verdienste.
 
Hoppppaa

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Wat speelde isco weer goed zeg. Legt nu echt veel energie in wedstrijden, 3-1 was ook zijn verdienste.

Isco was vorig jaar al goed, maar zijn dribbels komennu echt mooi uit!
 
Real Madrid is lekker in vorm!

Barca 0-1 gespeeld.. nu RM #1 :D

in Mei ga ik met een maat van mij naar Madrid, Real Madrid - Valencia
mooie is, dat ze sinds kort ook vanaf Eindhoven naar Madrid vliegen, als ik nu zou boeken voor retourtje, kost et 80euro :)
 
Laatst bewerkt:
Ze spelen verdomd goed ook nu. Zo zie ik ze de CL en la liga ook wel winnen.

Laat aub bale buiten de ploeg ook maar.
 
Leuke pot.
Knappe goal van James en de rentree van Jesé met een doelpunt. Held.
 
RM op dreef :) 17 wins in a row :)
 
Zonde dat modric blessa is
 
Hmm ja modric vervang je toch niet. Vind hem echt de beste middenvelder die er is. Bij tottenham was die al goed maar bij madrid heeft hij echt nog veel meer stappen gemaakt.
 
Cr7 heeft er alweer 23 in leggen in de Liga. Zowat 2 op 1 :eek:
 
Beest

Marco Asensio, nieuwe aanwinst:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Lucas Silva komt misschien ook al in de winter.
 
klopt. Al hoop ik dat ze Casemiro terughalen, maar Silva is ook een fantastische voetballer.
Is gisteren ook verkozen tot beste middenvelder van de Braziliaanse competitie. Dat zegt wel wat.

-Gisteren prima pot.
-Bale wil iets te graag.
-CR 57 goals in 57 CL wedstrijden. Beest.
 
Heb het niet gezien helaas maar lijkt me goed dat bale veel wil. Vind hem vaak veel te lui in wedstrijden, wandelt die maar een beetje..
 
Back
Naar boven