XXL Nutrition

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

dus 3 personen.afwezig tegen atletico?
Nice, volgende week all in op atletico gaan.
 
3 punten uiterst moeizaam.

Marcelo z'n kaart wordt hopelijk geseponeerd.
 
was nog erg spannend laatste 10min... vanaf Sevilla scoorde.. gelukkig 2-1 gewonnen.
Bale had nog moeten afgeven, zodat et misschien 3-0 werd..
 
was nog erg spannend laatste 10min... vanaf Sevilla scoorde.. gelukkig 2-1 gewonnen.
Bale had nog moeten afgeven, zodat et misschien 3-0 werd..

Ja of zelf in de verre hoek kon ook makkelijk. Lijkt alsof die versteend voor het doel
 
Wat zal et een top weekend worden.. als Real Madrid wint en Barca verliest.. hopen op dat scenario

De 2 blessures vallen volgens mij wel mee
 
Kans is more likely dat real verliest of gelijk speelt en dat barca over bilbao heen walst :D

Real heeft al paar wedstrijden niet gewonnen tegen atletico en ze missen een paar cruciale spelers.

Barca zal een loss verwachten van real en daarom extra gemotiveerd zijn, en eigenlijk kunnen ze geen puntenverlies meer veroorloven. Bilbao is ook niet echt een ploeg opgewassen tegen barcelona. Kgeloof dat barca voorbij hun negatieve elan zijn. Hun laatste 4 matchen vond ik stuk voor stuk domineering. Bilbao wordt nr 5 :)
 
Ja Barca zal makkelijk winnen. Voor Real wordt het spannend, laatste 2 jaar hebben ze et moeilijk met Atleti.

James Rodriguez ligt er tijdje uit..
 
Wat een spannende wedstrijd. Mooie overwinning.
Jammer van de blessures en de gele kaarten.

Nacho was weer een beest zoals altijd en Jesé viel ook sterk in.
 
James 2maanden out. Gebroken beentje in voet . Spijtig had hem graag Bale uit de basis zien kegelen .
Isco was weer heerlijk om te zien .
 
Ramos 1,5maand eruit, gescheurde hamstring.. mist dus 2x CL wedstrijd vs Schalke, maar misschien terug tegen Barca 23mrt.

Modric zal bijna terug keren verwacht ik
 
Ramos 1,5maand eruit, gescheurde hamstring.. mist dus 2x CL wedstrijd vs Schalke, maar misschien terug tegen Barca 23mrt.

Modric zal bijna terug keren verwacht ik

herstel modric ging langer duren..

Toch aardig fucked up..

Tegen atleti:

geen ramos
geen marcelo
geen modric
geen ronaldo
geen james
Ze hebben kwaliteit zat maar dit ga je tegen atleti voelen. En daar hebben ze het altijd lastig mee.
 
Bad luck. Komt goed. Hala Madrid
 
ronaldo speelt wel toch??
 
Oh dacht dat ronnie ook afwezig was. Beter. Afmaken dat Atletico een keer want voetballen kunnen ze daar niet.
 
pff al 2 goals tegen in 18min

Real amper gevaarlijk, amper kansen...
 
Laatst bewerkt:
4-0


4!!


Feelsgoodmayne
 
Als ronaldo scoort via penalty, dan zal ik idd penaldo roepen.

dat is ook hoe real vorige keer won. God forbid dat ze normaal, voetballend tegen ons kunnen scoren. :Roflol:
 
Als ronaldo scoort via penalty, dan zal ik idd penaldo roepen.

dat is ook hoe real vorige keer won. God forbid dat ze normaal, voetballend tegen ons kunnen scoren. :Roflol:

Hoe ze vorige keer wonnen? Pique verdedigt met z'n hand, niet gek dat je penaltie krijgt. En die andere 2 goals waren normaal.. ;)
 
Back
Naar boven