AndroidHealthClinic

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Voetbal overwint? Nou dat zien we ondertussen al 7 derbys. Wij hebben geen antwoord op atletico. Alhoewel we ze de 1e helft 'kapot' hebbe gespeeld hebben we niks gescoord en is het voor niks geweest.

Ik snap trouwens ook niet waarom jese niet inviel maargoed
 
Pfff, word er zo moe van dat benzema er soms prima voorstaat maar hij hem uit een onmogelijk hoek bij ronaldo wilt krijgen en daarmee de hele kans verneukt. Ronny is dodelijk met ruimte en erg klinisch, maar soms moeten ze gewoon realistisch blijven.

Irritatie level 10000

Schiet toch verdomme eens.
 
Ben wel bang dat Atletico volgend week snel op 1-0 komt. Ik denk dat het ook hun tactiek was, proberen 0-0 te spelen en dan uit een goal maken.

Isco mag ook wel in basis beginnen.
Beter maken Bale en Casillas geen blunders.
 
daarom vind ik het soms gewoon fucking normaal wanneer bale en isco soms ronaldo gewoon negeren en zelf knallen. Waarom altijd ronaldo zoeken? Ik wil echt vanaf minute 1 in bernabeu iedereen zien knallen van afstand of gaan dribbelen of iets gaat doen ipv hele tijd de bal rond tikken en dan een voorzet geven naar niemandsland.
 
Harde afstandsschoten zijn ook wel goed, creëer je soms kans op een rebound.
 
daarom vind ik het soms gewoon fucking normaal wanneer bale en isco soms ronaldo gewoon negeren en zelf knallen. Waarom altijd ronaldo zoeken? Ik wil echt vanaf minute 1 in bernabeu iedereen zien knallen van afstand of gaan dribbelen of iets gaat doen ipv hele tijd de bal rond tikken en dan een voorzet geven naar niemandsland.

jep en die Kroos heeft een loeihard schot en schiet zelden . Snap ik toch ook niet .
Gisteren was er ook nooit iemand op de juiste plaats voor de rebound te pakken . Eindeloos gecombineer pfffff. ze zijn gewoon bang
 
jep en die Kroos heeft een loeihard schot en schiet zelden . Snap ik toch ook niet .
Gisteren was er ook nooit iemand op de juiste plaats voor de rebound te pakken . Eindeloos gecombineer pfffff. ze zijn gewoon bang

Niet alleen Kroos maar Bale die heeft een schot waar iedereen u tegen zegt waarom gaat hij niet vaker schieten van afstand? Ipv zijn rechter zoeken om ronaldo te vinden in de 16.

Ik snap het gewoon niet, zien zij niet die lengte van godin? Die is 2x groter dan ronaldo
 
Ben wel bang dat Atletico volgend week snel op 1-0 komt. Ik denk dat het ook hun tactiek was, proberen 0-0 te spelen en dan uit een goal maken.

Isco mag ook wel in basis beginnen.
Beter maken Bale en Casillas geen blunders.

Of Ramos, sinds die man in het elftal van het jaar staat denkt hij dat hij elke bal een opening moet maken over 80m. Laat hem gewoon lekker doen waar hij goed in is, verdedigen en het balletje geven aan iemand met een wit shirt vlak voor hem.
 
Of Ramos, sinds die man in het elftal van het jaar staat denkt hij dat hij elke bal een opening moet maken over 80m. Laat hem gewoon lekker doen waar hij goed in is, verdedigen en het balletje geven aan iemand met een wit shirt vlak voor hem.

Oja want ramos heeft niet na pirlo,kroos,calhanoglu en alonso de beste cross bal in zijn voeten? Die man heeft na kroos de beste crossbal bij real dat er zo paar fout loopt maakt hem geen slechte passer
 
Oja want ramos heeft niet na pirlo,kroos,calhanoglu en alonso de beste cross bal in zijn voeten? Die man heeft na kroos de beste crossbal bij real dat er zo paar fout loopt maakt hem geen slechte passer

Kan me nog een wedstrijdje tegen atletico herinneren dat hij 2 assists gaf aan atleti. en nu bijna weer aan griezman. Hij overdrijft het sinds hij in het team van het jaar is verkozen.
 
Heeft een geweldige crosspass, maar zoekt vaak het verkeerde moment uit om ze te geven/verprutsen.
 
Kan me nog een wedstrijdje tegen atletico herinneren dat hij 2 assists gaf aan atleti. en nu bijna weer aan griezman. Hij overdrijft het sinds hij in het team van het jaar is verkozen.

Ik weet het niet hoor. Ben altijd een ramos-fan geweest en zal het ook blijven imo de beste ter wereld op zijn positie.
 
Modric blessa
Bale ook maar dat is niet erg
 
Modric geblesseerd. Vergeet het maar woensdag. ..
 
:( :(

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Powerhouse khedira er maar in.
 
Te hopen dat Kroos een topdag heeft
 
Benz is er bij woensdag bale wss niet modric zeker niet(fucktop)

En nee geen khedira aub hij kan niks letterlijk niks. Liever jese vanaf links james rechts kroos isco central
 
Benz is er bij woensdag bale wss niet modric zeker niet(fucktop)

En nee geen khedira aub hij kan niks letterlijk niks. Liever jese vanaf links james rechts kroos isco central

Geen fan van jese. Die brengt ook nooit iets extras.
 
Probleem met Khedira is ook vooral dat hij zijn taak niet kent. Komt veel te vaak mee naar voor
 
Bale boeit niet zo erg tegen athletico

Jammer van Modric maar met James in bloedvorm moet het goed komen.
 
Back
Naar boven