Fitness Seller

real madrid topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pepe is een agressieve speler, dat valt niet te ontkennen. Maar smeert in ieder geval geen kaarten aan, wat veel erger is in mijn ogen.

En scheids was gruwelijk slecht gisteren, pepe kreeg vol een arm tegen zijn gezicht, het bloedde zelfs, waarbij hij een gele kaart krijgt.
Ik herinner me de vorige classico waarbij pepe duikt terwijl er helemaal geen contact was van een barca speler, om maar een voorbeeld te geven van proberen een kaart aan te naaien. Pepe is gewoon uitschot in het voetbal.
 
Pepe is tien keer erger als ramos. Verbaast me dat hij niet doorflipte gisteren.
lol lees net dit

Na het laatste fluitsignaal werd overigens ook Pepe nog uitgesloten. De Portugese verdediger zou op weg naar de kleedkamer de man in het zwart uitgescholden hebben. Uitspraken als "Rot op, dief!" en "Hoerenzoon" zouden de revue gepasseerd zijn. Hij riskeert nu een zware schorsing.
 
Hij heeft wel gelijk.

poker-face-meme.jpg
 
Die duik bedoelde ik dus.
 
typ maar in op youtube: "Pepe animal" en aanschouw wat voor mafkees t daadwerkelijk is..

Ook nog dat geintje dit seiz bij me boy Mes.. gelukkig pakte Mes m nog subtiel terug like a boss, of beter gezegd:

feel-like-a-sir-template.jpg
 
barça fags ga eens naar het barça topic
 
Lol, wat heeft Madrid toch een makkie in de Cl deze ronde :P
 
iHala Madrid! :D

22 april word weer spannend, hopelijk winst! :D
 
Ronaldo 101 doelpunten in 92 wedstrijden voor Madrid en club recordhouder :heart:
 
in b4 6 goals van Ronaldo
 
overigens die tegenstander :roflol:
 
Heb wel respect voor ze. Ajax lukt het niet eens zover te komen.

Nee zo bedoel ik het niet :D Respect idd harde werkers

maar bedoel meer dat Real hier niet echt veel moeite mee gaat hebben
 
Elf man achter de bal, gaap, dit wordt een gelijkspel of een kleine winst voor Real..
 
Back
Naar boven