MuscleMeat

real madrid topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het aantal keren dat ik gefapt heb op die video is niet te tellen..
 
Vanavond tegen Valencia.

Ik denk een makkelijke overwinning voor Real Madrid. Thuis zijn ze niet af te stoppen en Di Maria is ook weer terug. Valencia maakt nou ook niet echt een sterke indruk de laatste paar wedstrijden.
 
Real scoort vlot, valencia heeft nog de el wedstrijd van donderdag in de benen. Bovendien wint valencia praktisch nooit tegen real, laat staan in bernabeu. Moet makkelijk lukken voor real.
 
Laatst bewerkt:
Zekerheidje voor real, denk eerder dat ze net zoals barca dat als ze puntjes verliezen het tegen de kleintjes is
 
Geen idee kijk niet

0-0 zie ik, hopen op een hoogstandje van ronaldo :D
 
Ik schakel net in. Hoe spelen ze?

Valencia is heel sterk in de counter. Verder speelt Real heel slordig qua pasen en afronding van aanval is ook zwak.

Verwacht een gelijkspel of een kleine marge winst aan zijde van Real.

Maar wie weet komen ze uit de kleedkamer met een dikke veer van Mourinho in hun kont!

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 22:32 ----------

Di Maria is in spel gekomen, verwacht nu wel meer creativiteit en snellere counters.
 
what happened? :D

Plaatsvervangende schaamte :roflol:

Pepe werd lichtjes getackeld geloof ik, maar hij ging zich door kermend op de vloer te rollen ontzettend aanstellen.

Toen kwam Di Maria aan rennen van: komop opstaan voetballen en Pepe werd mad zat die wat te zwaaien en schreeuwen naar Maria, maar uiteindelijk ging die opstaan en doodnormaal verder spelen.
 
haha zie nu herhaling net op tijd

epic

maar dit gaat valencia niet vol houden denk ik
 
Wat was er precies dan? Ik zag Pepe als een gek rollen en opwinden richting Maria

Pepe werd gevloerd door een Valencia speler en Pepe lag daardoor kermend van de pijn op het gras te rollebollen. Toen kwam Arbeloa kijken wat er aan de hand was en toen trapte Pepe hem tegen zn knie schijf.
 
Poep real dit wordt m niet

Ik dacht dat het Di Maria was, k*tstream hehe
 
Back
Naar boven