XXL Nutrition

real madrid topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Robben staat voor de 2e keer in 3 jaar in de CL finale, topspeler. Wat de Belgen vinden is verder niet zo interessant, is alweer 10 jaar geleden dat zij bij een eindtoernooi waren.

Ronaldo heeft al 3 jaar geen CL-finale gespeeld, is hij daarom slechter dan Robben?

Jou logica soms :roflol:
 
Ronaldo heeft al 3 jaar geen CL-finale gespeeld, is hij daarom slechter dan Robben?

Jou logica soms :roflol:

whahaha idd! :P

Ronaldo vind ik beter dan Messi.. Ronaldo speelt ook stuk mooier :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 23:25 ----------

Robben bij de beste spelers ter wereld :roflol:

Hij is echt wel goed, alleen jammer dat hij zo blessure gevoelig is...
 
Ronaldo heeft al 3 jaar geen CL-finale gespeeld, is hij daarom slechter dan Robben?

Jou logica soms :roflol:

Goed gezien.

Mijn logica is beter dan jouw spelling. :thumbup:
 
Toch gek dat alleen Nederlanders Robben van wereldniveau vinden . Laat me raden , jullie winnen het EK ook dit jaar weer zeker ? :)
En begin nu weer niet te zeiken over Belgen want dat weten we al langer dan vandaag dat ons voetbal zuigt .
 
We moeten wel zeiken over Belgie, want jullie komen iedere keer interessant doen terwijl het Belgische voetbal het meest lachwekkend van heel Europa is.
 
lol baskruisje is mad
 
lol baskruisje is mad

oh_he_mad.gif
 
True, ik ben echt mad, omdat Nederland beter is dan Belgie. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Robben bij de beste spelers ter wereld :roflol:

Noem eens minimaal 10 vergelijkbare spelers op die toonbaar beter zijn. Dus beslissender, voetballend beter, hoger rendement of wat dan ook.

En kom niet met spelers als Neymar of gasten die een half seizoen goed spelen.


Oh en exclusief Ryan Babel, want iedereen weet dat dat een klasse apart is.
 
Laatst bewerkt:
Noem eens minimaal 10 vergelijkbare spelers op die toonbaar beter zijn. Dus beslissender, voetballend beter, hoger rendement of wat dan ook.

En kom niet met spelers als Neymar of gasten die een half seizoen goed spelen.


Oh en exclusief Ryan Babel, want iedereen weet dat dat een klasse apart is.

Rooney
Higuan
Drogba
Benzema
Mario Gomez
Ibrahimovic
Aguero
Ozil
Di Maria
Messi
Ronaldo

Stuk voor stuk betere spelers dan Robben, en dan heb je nog spelers zoals Xavi, Iniesta, Silva, Eto'o, Raul, Boateng, Balotelli ...

Je hebt ook nog een hoop andere spelers die minder in de picture staan, maar zeker niet minder belangrijk.

Robben, top 50 beste spelers ter wereld; waarschijnlijk wel.
Robben, top 10 beste (aanvallende) flankspelers; het zal nipt zijn, maar waarschijnlijk wel.

Hazard numero uno :trollface:
 
Raul, Balotelli, Di Maria, Drogba. :roflol: Flikker toch op mongool. Daarnaast zie ik spelers als Ozil, Gomez, Benzema en Ibrahimovic. Totaal onvergelijkbaar.
 
Raul, Balotelli, Di Maria, Drogba. :roflol: Flikker toch op mongool. Daarnaast zie ik spelers als Ozil, Gomez, Benzema en Ibrahimovic. Totaal onvergelijkbaar.

Zet jij je hollandse bril eens af en besef dat Robben niet één van de beste spelers ter wereld is. Daar ging het over, dat was jou stelling. Had je gezegd dat hij één van de beste flankspelers was, ging ik misschien akkoord, maar één van de beste spelers ter wereld? No way.

Raul heeft dit seizoen meer dan 30 goals gemaakt en was meer dan ooit bepalend voor het resultaat van Schalke, indien je zijn aandeel of scorend vermogen minimaliseert zou ik nog eens goed nadenken over wie de mongool hier juist is, als ik jou was.

Het feit dat spelers als Gomez, Benzema en Ibrahimovic onvergelijkbaar zijn heeft te maken met jou stelling dat Robben één van de beste ter wereld is, terwijl die drie duidelijk beter zijn.

Face it, Robben is een topspeler, maar er zijn er nog een hoop die beter zijn.
 
lol @bascross als je robben hoger inschat als Raul, wat die man al bewezen heeft in zijn carriere daar komt Robben lang niet aan
 
Zet jij je hollandse bril eens af en besef dat Robben niet één van de beste spelers ter wereld is. Daar ging het over, dat was jou stelling. Had je gezegd dat hij één van de beste flankspelers was, ging ik misschien akkoord, maar één van de beste spelers ter wereld? No way.

Raul heeft dit seizoen meer dan 30 goals gemaakt en was meer dan ooit bepalend voor het resultaat van Schalke, indien je zijn aandeel of scorend vermogen minimaliseert zou ik nog eens goed nadenken over wie de mongool hier juist is, als ik jou was.

Het feit dat spelers als Gomez, Benzema en Ibrahimovic onvergelijkbaar zijn heeft te maken met jou stelling dat Robben één van de beste ter wereld is, terwijl die drie duidelijk beter zijn.

Face it, Robben is een topspeler, maar er zijn er nog een hoop die beter zijn.
Huntelaar heeft meer gescoord dan Raul. Die is dus nóg beter.
lol @bascross als je robben hoger inschat als Raul, wat die man al bewezen heeft in zijn carriere daar komt Robben lang niet aan
Ja, laten we Zidane en Cruijff er ook bij pakken, omdat ze in het verleden beter waren. :roflol:
 
lol @bascross als je robben hoger inschat als Raul, wat die man al bewezen heeft in zijn carriere daar komt Robben lang niet aan

is denk ook niet te vergelijken, hoewel ik voetballend wel denk dat Robben beter is. Raul was wel een maestro

Rooney
Higuan
Drogba
Benzema
Mario Gomez
Ibrahimovic
Aguero
Ozil
Di Maria
Messi
Ronaldo

Maak je nu een grap? Wat heeft Di Maria bewezen dan? Zijn team naar champions league finales geschoten? Landen op EK's en Wk's zoek gespeeld? Gomez, Benzema, Ibrahimovic, Drogba en Higuain zijn allemaal centrumspitsen....
Misschien had je beter een link kunnen geven naar de Real Madrid selectie, dit lijstje slaat nergens op.
 
is denk ook niet te vergelijken, hoewel ik voetballend wel denk dat Robben beter is

Maak je nu een grap? Wat heeft Di Maria bewezen dan? Zijn team naar champions league finales geschoten? Landen op EK's en Wk's zoek gespeeld? Gomez, Benzema, Ibrahimovic, Drogba en Higuain zijn allemaal centrumspitsen....
Misschien had je beter een link kunnen geven naar de Real Madrid selectie, dit lijstje slaat nergens op.

Di Maria heeft 3x zoveel assists gegeven als Robben, dus ja, hij is wel best belangrijk.

En Robben heeft inderdaad Bayern Munchen in zijn eentje naar de CL finale gebracht :roflol:

Jij vroeg betere voetballers, ik heb ze jou gegeven. Ik heb nooit beweerd dat Robben niet één van de beste flankspelers is, maar wel dat er nog een hoop betere spelers zijn dan Robben en of ze nu in het centrum staan, of in de tribune maakt dan weinig uit.
 
whahaha idd! :P

Ronaldo vind ik beter dan Messi.. Ronaldo speelt ook stuk mooier :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 23:25 ----------



Hij is echt wel goed, alleen jammer dat hij zo blessure gevoelig is...


LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nee.... echt niet.... ronaldo kan er over dromen
maar beter dan messi nee..... ronaldo is de man van de schoten maar zo technisch als messi is hij dus echt niet......
 
Back
Naar boven