AndroidHealthClinic

real madrid topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lol get real man, Feyenoord kan hem nooit betalen.

2ibyft3.jpg
 
Cristiano Ronaldo is vanwege een conflict rond zijn contract ongelukkig bij Real Madrid. Volgens Spaanse kranten wil de Portugese superster dat Real zijn salaris gaat verhogen tot meer dan zeshonderdduizend euro per week. De club is geschrokken van die eis en wil er waarschijnlijk niet aan voldoen.

Door die meer dan verdubbeling van zijn salaris wil Ronaldo de nadelen van de Spaanse belastingwetgeving omzeilen, en er zelf ook nog beter uitkomen. Over twee jaar stijgt het belastingtarief dat Ronaldo moet gaan afdragen namelijk van 24 procent tot 52 procent, weet El Mundo.

Ronaldo is absoluut niet van plan al dat geld uit eigen zak te betalen en wil dat Real zijn salaris fors verhoogt, zodat hij er netto niet op achteruit, maar juist op vooruit gaat. Real is geschrokken van die eis, met het oog op de fairplay-regels die de UEFA gaat invoeren op gebied van financiën.

Ronaldo uitte zijn onvrede door na zijn goals zondag tegen Granada opzichtig niet te juichen. Na afloop verklaarde hij boos te zijn om "professionele redenen".


..
 
In Rusland valt de belasting druk reuze mee. Bij Anzhi 25 miljoen verdienen. Wonen in Moskou. Tegenwoordig veel grote namen in die liga en zijn vriendin zal zich er ook thuis voelen. Is Russisch als ik de 'bladen' goed heb gelezen.
 
That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas

van zijn facebook
 
Er zijn verschillende theorieën die de ronde doen over wat het probleem van Ronaldo is, we moeten nog ff afwachten tot het naar buiten komt. Verder hoop ik nog altijd dat ie nog eens teruggaat naar Man Utd, maar dat zal ijdele hoop zijn vrees ik. Daar was ie echt geweldig, nu scoort ie meer maar daar was ie ongelooflijk goed en technisch. Veel sierlijker dan nu. Plus bij Madrid hebben ze zijn vrije trappen verdoet :P
 
Real nu al 8 punten achter op Barca.

ooooh lawl
 
pff gaat lekker zo..

iemand die ook 3okt naar de Arena wil?
waar bestel je de kaartjes? (voor uitvak)
 
in b4 ajax wint van Real Madrid
 
Wat een k*t opstelling tegen city
 
iemand link naar sopcast stream van sport 1?
 
Real veel beter.

City geen 1 kans gehad.
 
Ik vind altijd leuker als er 2 commentatoren zijn, vooral in Engeland wordt dat gedaan
 
Back
Naar boven