AndroidHealthClinic

real madrid topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt me heel sterk dat Mourinho na de winterstop nog Real coached: ruzie met Casillas, Ramos, 16 punten achter op barcelona.
 
Mourinho stelt Casillas niet op, omdat ze ruzie hebben? Al doet ie de vrouw van Mourinho, altijd je beste spelers opstellen.
 
casillas does not approve

tumblr_mfgar3LpV91rb6ybjo1_r1_500.jpg


tumblr_mfgar3LpV91rb6ybjo2_r1_500.jpg
 
Belachelijk . Zet anders de beste keeper van de wereld op de bank . Jeez . En Kaka is een basisspeler . Elke coach die hem niet selecteert is achterlijk .
 
Mourinho stelt Casillas niet op, omdat ze ruzie hebben? Al doet ie de vrouw van Mourinho, altijd je beste spelers opstellen.

Ik bedoelde niet dat ze ruzie hebben, maar dat deze actie de verhoudingen wel op scherp zullen zetten. En blijkbaar vind hij die andere keeper op het moment beter. Ben ik het trouwens niet mee eens.
 
Sinds de 'galácticos' periode is Real Madrid echt twee keer niets meer. Spelers kopen op naam en ze zien wel of er wat van komt. Ga maar eens na hoeveel grote spelers daar de laatste tien jaar zijn mislukt.

Raul, Morientes en Hierro dat waren pas kerels.
 
Casillas wissel zetten. Why???? :(

Hadden gisteren na 10 minuten trouwens al met 2-0 voor moeten staan. Als ze die ballen gewoon binnen hadden geschoten was het snel klaar.
 
El homo :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 18:15 ----------

Pfffff
 
Mourinho moet echt ermee gaan stoppen Casillas op de bank te houden gvd!
 
Hij wil die oprot premie natuurlijk.

vuile rat
 
Sinds de 'galácticos' periode is Real Madrid echt twee keer niets meer. Spelers kopen op naam en ze zien wel of er wat van komt. Ga maar eens na hoeveel grote spelers daar de laatste tien jaar zijn mislukt.

Raul, Morientes en Hierro dat waren pas kerels.

Vergeet Roberto Carlos en Steve McManaman niet!
 
Toen het nog echte mannen waren.
 
En niet te vergeten : Mijatovic en Davor Suker :)
 
Mjah , als die klootzak daar niet weg wil gaan , gaan ze blijven verliezen imo .
 
Back
Naar boven