MuscleMeat

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat heeft Real Madrid gedaan vanavond?
 
1-1. Ze nemen beetje gas terug, binnenkort champions league finale.

Waar gaat messi die kijken?
 
hala madrid!!!

we pakken de triple
 
Ik hoop btw echt niet dat ze srs iarramendi willen opstellen in de cl finale. Komt zoveel tekort.
 
Die Bale heeft ook te vaak blessures/griep/verkoudheid.. Gelukkig viel het mee bij Ronaldo vandaag.. dus hem sowieso sparen voor CL.

Gewoon Khedira finale CL haha.. als die fit genoeg is..

Finale CL, de BBC vooraan, Modric, Di Maria, khedira op middenveld (alonso kan helaas niet) en dan Carvajal, Ramos, Pepe, Marcelo (in vorm, anders Coentrao)

Dan pakken we die beker, moet wel lukken, enige prijs die ze nog kunnen pakken en wachten al jaren op La Decima
 
Ik zou zeggen varane en ramos vanachter en pepe op de plaats van xabi . Illara is echt te zwak om in een finale te spelen idd . Ervaring telt
 
Ik zou zeggen varane en ramos vanachter en pepe op de plaats van xabi . Illara is echt te zwak om in een finale te spelen idd . Ervaring telt

Varane heeft wederom een dikke knie gekregen bij de training vlak voor de wedstrijd. Daarom zat hij ook niet bij de wedstrijdselectie.

Heb er echt de schijt aan vandaag. Gvd.
 
2-0 achter. echt triest. Mag je veel spelers missen en kampioenschap ook niet meer kunnen halen maar dan verwacht je alsnog wat meer dan dit.
 
athletico staat achter en barca nog steeds gelijk met een redelijk goed spelend elche

die tyfus italiaan had gewoon iedereen moeten opstellen. wat een achterlijke k*t mongool. die finale is pas over 2 weken.
 
athletico staat achter en barca nog steeds gelijk met een redelijk goed spelend elche

die tyfus italiaan had gewoon iedereen moeten opstellen. wat een achterlijke k*t mongool. die finale is pas over 2 weken.

Laatste wedstrijden verkloot hij het aardig. Vorige wedstrijd wisselde hij ook marcelo voor benzema :o Maja snap sowieso niet de instelling van die gasten de laatste 3 wedstrijden in de competitie.
 
Laatste wedstrijden verkloot hij het aardig. Vorige wedstrijd wisselde hij ook marcelo voor benzema :o Maja snap sowieso niet de instelling van die gasten de laatste 3 wedstrijden in de competitie.


en daarna zegt hij in een interview dat real te defensief ging spelen :roflol:

over hypte k*t coach altijd al geweest. dikke geluk gehad tegen Dortmund en ook nog eens een barcelona dat helemaal uit vorm is. zou me niks verbazen als ze die CL ook nog weggeven.
 
en daarna zegt hij in een interview dat real te defensief ging spelen :roflol:

over hypte k*t coach altijd al geweest. dikke geluk gehad tegen Dortmund en ook nog eens een barcelona dat helemaal uit vorm is. zou me niks verbazen als ze die CL ook nog weggeven.

Nja om hem zo weg te zetten. Real heeft dit seizoen een paar wedstrijden echt tering goed gevoetbald. Onder Mourinho sloeg het helemaal nergens meer op. Maar pakt hij de CL niet dan heb je best nog wel kans dat hij eruit vliegt.
 
mooie wedstrijd volgende week

gon b gud
 
oh sorry

hoeveel heeft real gespeeld?
 
Als ze de cl verliezen zou het k*t zijn maar la liga hebben ze gewoon gratis weggegeven verleden week .
 
Real heeft het niet alleen laatste paar wedstrijden laten liggen, eerder in de competitie ook punten laten liggen
Dat ze nu Gelijk Gelijk Verlies spelen is natuurlijk stom, maar aan andere kant, boeit La Liga nu niks meer.

300% voor CL gaan
 
Nee nu boeit het niks meer maar ze hadden wel 8 punten los moeten staan met deze selectie
 
Ja met deze selectie hadden ze makkelijk 1ste kunnen worden, volgend jaar dan maar haha
 
Back
Naar boven