Fitness Seller

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Benzema heeft één goede periode gehad dit seizoen maar verder is het indd een luie flikker. Suarez voor hem in de plaats zou fantastisch zijn alleen ik denk dat dat nogal botst met ronaldo bijvoorbeeld. Een Cavani zou ook kunnen.

Wordt veel over gespeculeerd in de media atm Cavani > Benzema ruildeal.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Mooi Column over Luca Modric:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Benzema geblesseerd geraakt. Ik zou het niet erg vinden als hij de finale moet missen. Zet morata er maar gewoon in. Wel ****ed up dat Ronaldo weer niet heeft kunnen spelen :(
 
5 dagen revalideren. Gaat de finale uitgerust in, komt goed!
 
Niks aan de hand met Ronaldo.. hij voelde een pijntje, uit voorzorg speelde hij daarom niet, er viel toch niks meer te winnen en uit tests bleek niks te vinden. Hij speelt gewoon de finale.

Zelfde geld voor Benzema, was ook iets kleins en speelt waarschijnlijk gewoon de finale.


Benieuwd naar de transfer periode :)
 
Niks aan de hand met Ronaldo.. hij voelde een pijntje, uit voorzorg speelde hij daarom niet, er viel toch niks meer te winnen en uit tests bleek niks te vinden. Hij speelt gewoon de finale.

Zelfde geld voor Benzema, was ook iets kleins en speelt waarschijnlijk gewoon de finale.


Benieuwd naar de transfer periode :)

Ik had liever gehad dat ronnie gisteren speelde en er 3 in had geschoten. Hij mist nu echt wedstrijdritme.
 
Mwah.. Ronaldo is de beste vd wereld, die mist geen wedstrijdritme. Khedira wel, die heeft er lang uit gelegen.
 
SuperVeloce zei:
Mwah.. Ronaldo is de beste vd wereld, die mist geen wedstrijdritme. Khedira wel, die heeft er lang uit gelegen.
True.
Maar Khedira is een tank.
 
Toch had Ronaldo tegen Bayern ook niet de versnelling die hij altijd wel gehad heeft.Tuurlijk kan die dan alsnog goed voetballen maar ik weet zeker dat hij niet 100% wedstrijd klaar die finale in gaat.
 
Jep en het missen van xabi is echt enorm k*t . Is echt wel de man van de recuperatie , passes en spelinzicht . Modric kan dat ook maar is toch aanvallender .
 
Jep en het missen van xabi is echt enorm k*t . Is echt wel de man van de recuperatie , passes en spelinzicht . Modric kan dat ook maar is toch aanvallender .

Daarom; Khedira! :D
 
Khedira is niet half zo goed man

Daar doe je Khedira wel tekort. Vorig seizoen één van onze sterkhouders.
Tevens is Xabi dit seizoen ook niet zo sterk als voorgaande jaren.
Ik heb liever Casemiro, maar ik denk dat de hand van Perez er voor gaat zorgen dat óf Khedira óf Illarra speelt.
 
Maakt niet zoveel uit welke 11 ze opstellen, als ze de CL maar winnen! :)
 
Ik denk dat het nog lastig genoeg wordt. Als ik atleti zag vechten tegen barcelona.
 
Ik denk dat het nog lastig genoeg wordt. Als ik atleti zag vechten tegen barcelona.

Lastig word het zeker, maar RM is niet de minste ;)

BM uit was ook spannend.. werd 0-4 :)


2hdmyk9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het wordt lastig voor Pepe, en Benzema zal vandaag een test doorlopen op de training.
Ik hoop dat ze allebei op tijd fit zijn, acht Varane nog niet klaar om de strijd met Costa aan te gaan.
 
Ach Costa is nog niet helemaal zeker en als hij speelt, kan hij ook zo naar de kant ;)
 
HNNNNNNNGGGGGGHHHHHHHHH

kenniewachtennie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven