MuscleMeat

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Valencia - real 2-1, mark my words.
 
Herstel van modric gaat voorspoedig :)
 
Lekkaaaaah

Gefeliciteerd Toni Kroos! Ik weet dat je meeleest! Succes vandaag kanjer!

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

hoppa 0-1.

Die scheids kan er geen kut van

man man man
 
7 x geel haha

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Bale kut ego
 
Jese bakt er weinig van.
 
Valencia - real 2-1, mark my words.


Real nr 2.
Hadden ze gn 6 punten voorsprong? :Roflol:

Match niet gezien maar zowel bale als jessi werden vervangen op het 70ste minuuut. Allebei dus een dissapointment :roflol:
 
Khedira en Jesse in plaats van Benzema en Bale terwijl je achter staat:roflol:

Door dit soort ongein kan ik ancelotti gewoon niet zo hypen.
 
Mooie wedstrijd. Goede ploeg valencia, real was niet goed genoeg vandaag. Bale had hem af moeten geven dan was het beter afgelopen.
 
Real nr 2.
Hadden ze gn 6 punten voorsprong? :Roflol:

Match niet gezien maar zowel bale als jessi werden vervangen op het 70ste minuuut. Allebei dus een dissapointment :roflol:

Real heeft 1 wedstrijd minder gespeeld
 
Mooie wedstrijd. Goede ploeg valencia, real was niet goed genoeg vandaag. Bale had hem af moeten geven dan was het beter afgelopen.

Kans van ronnie had er ook in gemoeten net na de 1-0
 
En het kan hun kampioenschap kosten :)
Ja idd, maar Barcelona en Atletico kunnen ook nog punten laten liggen in resterende seizoen, tegen Real Madrid bijv ;)


Hopelijk hervat RM zich, woensdag Copa del Ray vs Atletico Madrid..
 
Dit kost je nog geen kampioenschap. Komende zaterdag barca - atleti. 1-1 zou gunstig zijn.

Isco kwam tweede helft niet meer aan voetballen toe overigens, dacht eigenlijk dat hij er uit zou gaan.
 
Ja idd, maar Barcelona en Atletico kunnen ook nog punten laten liggen in resterende seizoen, tegen Real Madrid bijv ;)


Hopelijk hervat RM zich, woensdag Copa del Ray vs Atletico Madrid..

ah my bad, ik dacht dat je bedoelde dat real madrid 1 wedstrijd slecht had gespeeld.

Kzie het nu net dat ze nog een extra game moeten spelen.
ze staan er beter voor dan ik dacht idd.
 
en barca nu al na 2min achter, door eigen goal Alba :)
 
Back
Naar boven