Fitness Seller

real madrid topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet kunnen zien maar wonden likken en doorgaan. Hopelijk wordt de groep snel weer compleet want dit is kansloos.
 
ManU zou toch 160milj voor Bale willen betalen? Misschien moeten ze dat maar doen.. ja Bale is erg snel en kan wel eens belangrijk zijn, maar er zijn wel meer spelers die belangrijk kunnen zijn, jammer dat Di Maria niet op rechts staat.
 
Tsja ook bij real missen ze spelers als modric, marcelo, ramos en james.
 
Was ook een kansloze wedstrijd. Met als klap op de vuurpijl een dramatische Iker.
Nacho en Varane kan je niets kwalijk nemen imo..
 
volgende blessure, Khedira heeft blessure aan z'n bicep..
 
Ik zie ze het kampioenschap nog wel weggeven.
 
geen groot gemıs voor real:D

zetten ze Lucas Silva daar vast neer

dit weekend tegen Deportivo La Coruña, wonnen ze in 2014 met 2-8 van, dus moet vast te doen zijn, voor et ontregelde Real
 
Khedira is geen gemis.
 
Khedira powerhouse speelt matig idd. Op wk was die goed maar hij oogt traag en maakt ook foute keuzes.

Was modric toch maar fit :(

Ohh wat missen we die
 
Khedira powerhouse speelt matig idd. Op wk was die goed maar hij oogt traag en maakt ook foute keuzes.

Was modric toch maar fit :(

Ohh wat missen we die

Die missen we wel inderdaad.. :(
 
Zie het ook somber in als de hele defensie ontbreekt ...
 
Hoelang zijn Ramos en Pepe out ?

Volgende 3 wedstrijden zijn tegen deportivo,schalke en elche. moet te doen zijn toch ?

Modric is binnenkort ook terug.
 
Hoelang zijn Ramos en Pepe out ?

Volgende 3 wedstrijden zijn tegen deportivo,schalke en elche. moet te doen zijn toch ?

Modric is binnenkort ook terug.

Herstel modric ging wat langer duren had real twee weken geleden bekend gemaakt
 
Real Madrid heeft op het blessurefront een nieuwe klap te verwerken gekregen. Na het langdurige wegvallen van Sergio Ramos, James Rodríguez en - in mindere mate - Sami Khedira, moet trainer Carlo Ancelotti nu ook nog een maand langer wachten op de rentree van Luka Modric.

Ze aimen nu op 10 maart tegen Schalke
 
Crisis in Madrid, dat is duidelijk. Helaas niet bij Atletico maar bij ons..

die 4-0 zal mentaal ook een dreun geven en elke andere team die ons tegen zal komen een motiverend gevoel geven, zij gaan nu denken " real mist haar beste spelers, dus we kunnen het misschien "

1e plek kan je zomaar weggeven.. hopelijk niet tot el classico maar goed.

Modric inmiddels bekend dat hij nog een maand er uit ligt, Khedira 4 weken uit ( positief ) kan Lucas Silva spelen of tenminste Medran.

Inmiddels is ook de verbouwingsplannen van Bernabeu afgewezen, weer slecht nieuws.

Het enige goede nieuws is wat ik kan bedenken is dat Odegaard misschien in onze dunne selectie word toegevoegd

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Hoelang zijn Ramos en Pepe out ?

Volgende 3 wedstrijden zijn tegen deportivo,schalke en elche. moet te doen zijn toch ?

Modric is binnenkort ook terug.

Schalke en Elche met deze verdediging is vragen om problemen hoor..

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

+ Reus heeft inmiddels ook zijn contract verlengd, dus die gaat wachten tot Barcelona's transferverbod over is en dan vertrekken naar Barcelona.. Zitten wij lekker met speedie ego Bale
 
Ik zie ze eruit geknald worden door Schalke om eerlijk te zijn . Middenveld is gewoon echt veel en veel te aanvallend ingesteld . Alle ploegen die het goed doen hebben controleurs op het middenveld . Kijk naar Chelsea met of zonder Matic of City zonder Touré . Kroos is voor mij ook echt geen verdedigende middenvelder . Denk dat er nog weinig opties zijn . Mss best terug 4-4-2 spelen . Met CR en Benzema als spitsen en Illara & Lucas puur alleen verdedigend werk laten opknappen . Bale op de bank, Jesé op rechts en Isco links .
 
Met illaramendi win je de oorlog ook niet ben ik bang.
 
Sowieso 4-4-2 spelen. Een blok Illarra Silva ben ik wel eens benieuwd naar.
Bale op de bank zetten lijkt mij geen goed plan.
 
Isco op de plek van Bale, werkte ook goed toen Bale geblesseerd was

Hopelijk komt Real hier goed door heen en blijven we 1ste en winnen we van Schalke

Coentrao 1,5 a 2 weken eruit, blessure kuit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven