Fitness Seller

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

5302846225651730_57d357d6e133d3280b02d429e926b2f35396ac267f169b03c4b7b64780380fa4_large.gif
 
Özil... heeft wel veel prijzen gewonnen sinds hij bij Arsenal speelt.
 
Özil... heeft wel veel prijzen gewonnen sinds hij bij Arsenal speelt.

Ozil komt teveel tekort voor de absolute top. Is bij real vaak genoeg gebleken. Scoorde ook amper.
 
Finale w Real-Barça
 
3 punten erbij.

Komende zaterdag sevilla uit wordt een zware!
 
Hopelijk blijft Real alles winnen en speelt Barca gelijk tegen Atletico.. :)
 
Illarra komt echt zooveell tekort. Kan het niveau totaal niet aan

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Jese ook niet trouwens
 
Alleen Atleti kan ons nog helpen aan de titel, door te winnen of gelijk te spelen tegen Barca. Hopelijk spelen ze net zo fel en voluit tegen barca, zoals ze tegen Real doen.
 
Alleen Atleti kan ons nog helpen aan de titel, door te winnen of gelijk te spelen tegen Barca. Hopelijk spelen ze net zo fel en voluit tegen barca, zoals ze tegen Real doen.

Hopen dat ze nu gelijk spelen of verliezen tegen villarreal dan.
 
Ja idd, extra druk erop, om voor nr3 te vechten
 
Slecht nieuws valencia gelijk. Daarnaast moet valencia ook nog tegen madrid.

Real kan de titel sws vergeten.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Sevilla staat op zelfde aantal punten nu zie ik nu.

Over een weekje real - valencia bezoeken. Kan niet wachten.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Sevilla staat op zelfde aantal punten nu zie ik nu.

Over een weekje real - valencia bezoeken. Kan niet wachten.
 
Over een weekje real - valencia bezoeken. Kan niet wachten.

Weet je al op welke stoel je zit?

P.S. uur voor de wedstrijd kan ik je dit barretje aanraden:

2yws1ty.png



Prima te doen qua drukte en super gezellig.
 
Weet je al op welke stoel je zit?

P.S. uur voor de wedstrijd kan ik je dit barretje aanraden:

2yws1ty.png



Prima te doen qua drukte en super gezellig.

Cool thnx. Gaan we daar eens kijken. Naast brios restaurant dus?

Nee weet niet welke stoel nog. Zitten wel categorie 2.

Verder nog tips?
 
Shirt kopen in stadion :P


Denken jullie dat Bale naar de Premier League gaat deze zomer?
 
Tour dag voor de wedstrijd doen. Op dezelfde dag mag je de kleedkamer van Real niet in. Voor de rest genieten..
 
Tour dag voor de wedstrijd doen. Op dezelfde dag mag je de kleedkamer van Real niet in. Voor de rest genieten..

Nja we gaan zaterdag en de wedstrijd is s'avonds. Wedstrijd was eerst zondag maar is verplaatst ivm CL. Genieten zeker weten! lekker vreten en baco's zuipen :D
 
Madrid por unadicimaa!

Maar eerst Juventus vandaag kloppen. Hun het gevoel geven dat wij niet de makkelijkste loting waren voor hun. Ik hoop dat wij ze zo erg vernederen dat zij niet eens willen reizen naar Madrid.

Ik vraag me wel af tussen de duels van Pepe,Varane en Ramos tegen Morata. Pepe en Varane zijn meestal normaal maar Ramos..
 
Doe Crisje de groeten Rob
 
Doe Crisje de groeten Rob

Zal ik zeker doen! Zal die leuk vinden!

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Ze beginnen bedroevend

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

1-1 bam

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Bale mag er uit trouwens, brengt helemaal niks
 
Back
Naar boven