XXL Nutrition

real madrid topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bale naar ManU en dan de Gea halen..

pff 2-1..
 
Laatst bewerkt:
Complete offday

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Elke bal valt goed voor juve. Volgende week maar afmaken dan thuis.
 
Heel mager Real vandaag, bijna iedereen presteerde vandaag ondermaats.
 
Slechte wedstrijd van t seizoen. Afmaken in bernabeu..
 
Komt goed volgende week
 
Vond vooral Bale echt dramatisch . Haalt Carlo Isco van het veld waardoor James op een andere positie moet spelen en dus zo in 1 klap de enige 2 goeie spelers uit spel brengt ipv gewoon the obvious te doen .
 
Wat moeten Illara, Jese en Khedira zich kut voelen dat ancelotti liever een verdediger op het middenveld zet dan een van hun :D
 
Wat moeten Illara, Jese en Khedira zich kut voelen dat ancelotti liever een verdediger op het middenveld zet dan een van hun :D

Illarra moet verhuurd worden. Totaal geen wedstrijdritme en de keren dat hij in het veld mag komen maakt hij veel te veel fouten. Hij is nog jong en de potentie is er..

Jesé is niet goed genoeg en Khedira te traag.

Schandalige wedstrijd van Madrid.
Ramos en Marcelo speelden als een niveautje 5e-klasse amateurs.

2-1 is een uitslag wat ik wel goed zie komen thuis. Espirito Juanito.
 
Ze hebben de goal, kan me niet voorstellen dat het volgende of over twee weken niet lukt :) Dus dat komt wel goed.

Lelijk shirt hadden ze aan zeg.
 
JeHZqjg.gif
 
Ik zag je zitten Rob
 
Alles wat mis kon lopen liep in de 1e helft mis. We waren zo goed jammer. We komen goed terug maar het was te laat. Barcelona dus kampioen. Pijnlijkste van al is : Kroos..
 
Ik zag je zitten Rob

Was genieten! Ze hebben er voor geknokt, maar zat gewoon tegen. Verdedigend ook matig die tegengoals.

Mooi was het applaus voor Ronnie na z'n gemiste penalty.

Hala madrid!
 
We gaan ervoor!

Hala madrid!
 
Benzemaaaa jezus man wtf

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Nog 45 minuten. Kom oppp
 
Jezelf klaar getrokken Broto op et resultaat?
 
Jezelf klaar getrokken Broto op et resultaat?

Geef die debiele belg nou geen attention

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Ancelotti kan z'n koffers inpakken
 
Back
Naar boven