Fitness Seller

real madrid topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Overigens niks tegen Real maar ik gun het de veteranen Pirlo en Buffon meer. Al zal de finale winnen een hele opgave worden, helaas.
 
Ancelotti kan z'n koffers inpakken
 
Ancelotti kan z'n koffers inpakken
Geen La Liga, Copa Del Ray, Spaanse Cup, Champions League finale..

Mja of Zidane al klaar is..

Beter pakt Bale z'n koffers naar Engeland
 
HALA MADRID













































































































5543e061d2bfb-barneveld7-gif.gif


---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Ik hoorde in de wandelgangen dat Aad300 in de belangstelling staat als opvolger van Ancelotti

aubino.gif
 
Schandalige 2de helft van madrid.

Wat een ellende man man man ga er niet eens dieper op in.
 
Schandalige 2de helft van madrid.

Wat een ellende man man man ga er niet eens dieper op in.

Snap er ook geen reet van hoe ver ze terug zakten na de 1-0.

Casillas en bale mogen sowieso weg. Staat van dienst van casillas is leuk maar hij heeft real genoeg punten gekost dit jaar.
 
Bale....12 kansen. Dude....
 
jh67b9.png

Haha...

Kunnen ze wel met Hazard vergelijken, maar dit is RM en Bale presteert dit jaar zeer ondermaats, veel fouten
 
sowieso gaat die vergelijking niet op, die wedstrijd in de pl eindigen grotendeels in 2/1 1/0 etc. kleine uitslagen.

die ronaldo trouwens, laatste doelpoging van hem was in de 41ste minuut. :DDDDDDDDDDDDDDDDD
 
sowieso gaat die vergelijking niet op, die wedstrijd in de pl eindigen grotendeels in 2/1 1/0 etc. kleine uitslagen.

die ronaldo trouwens, laatste doelpoging van hem was in de 41ste minuut. :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Plus het feit dat Hazard bij echt alles betrokken is en meer de spelmaker is ipv Bale die soms een hele wedstrijd op een onbewoond eiland staat.
 
Bale (diadeem) wat een drama :roflol:
zoveel slechte en ballen dat ik dacht, die is dronken :o:p
 
James en Isco waren ook totaal onzichtbaar.

Volgend seizoen Klopp als trainer, mag hij ook gelijk reus meenemen.
 
Dat baardje ook van bale. Wat een gast :roflol:
 
Lekkere wedstrijd hoor, werd echt prima gespeeld! Ben benieuwd wat de finale wordt!














Oh wacht, dit is niet het barca topic...
:trollface:
 
Wel leuk die barca fans. Toen ze een mindere periode hadden, oa barca 9-1 klop kreeg van bayern, zag je ze nergens.
 
Mwoah nee. Real ligt er terecht uit. Valt me alleen op dat er weer een shitload aan barca fans zijn.
 
Mwoah nee. Real ligt er terecht uit. Valt me alleen op dat er weer een shitload aan barca fans zijn.

True. Meest welvarende team werft de meeste fans.
Zelfde geldt voor real in hun gloriejaren.

Had wel gehoopt op Barça-real finale. Altijd schitterend die wedstrijden!
 
Ja ik vrees dat deze finale snel gedaan is eerlijk gezegd
 
Back
Naar boven