MuscleMeat

Real of fake?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Dames en Heren,

Laatst een klein winstrol kuurtje gekocht. Graag jullie hulp of het echt of nep is.
Doosjes hebben een controlecode die op de website als ''original'' wordt bestempeld.

IMG_0323.jpg
IMG_0324.jpg
IMG_0327.jpg
IMG_0329.jpg
IMG_0332.jpg
 
Misschien handig om je username te veranderen. Al helemaal als jij een personal trainer bent.
 
Frans van der linden was volgens mij een soldaat, misschien dat het daar naar verwijst?
MrDroeftoeter Pleister
Soldaat of militair? Ik ken bij Defensie ook wel een Frans van der Linden, maar die naam zal vast wel 100x voorkomen in Nederland. Overigens heb ik nog steeds nergens beleid gevonden van Defensie t.o.v. AAS-gebruik (in NL).
 
Soldaat of militair? Ik ken bij Defensie ook wel een Frans van der Linden, maar die naam zal vast wel 100x voorkomen in Nederland. Overigens heb ik nog steeds nergens beleid gevonden van Defensie t.o.v. AAS-gebruik (in NL).
Soldaat, maar wel in de 1e wereldoorlog dus denk niet dat je hem kent:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hij gaat toch echt niet zo dom zijn om zijn eigen naam te gebruiken. Alhoewel... alles kan op dbb.
 
Hij gaat toch echt niet zo dom zijn om zijn eigen naam te gebruiken. Alhoewel... alles kan op dbb.
Er kuren hier genoeg mensen waarvan op hun insta gewoon voor en achternaam staat of linkjes naar hun wedstrijddeelname.
 
Is mijn echte naam. Maak jullie geen zorgen. Ik hoef niks te verstoppen.
Maar hebben jullie een mening over mijn gear?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven