XXL Nutrition

Realistische doelen stellen

  • Topic starter GO02
  • Startdatum
  • Reacties 2
  • Weergaven 374
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

GO02

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2019
Berichten
285
Waardering
573
Lengte
1m85
Massa
92kg
Beste BB’ers,

Momenteel zit ik zo’n 4 weken in de bulk. Ik ben gedurende deze 4 weken van ongeveer 89 naar 92kg gegaan. Ik eet ongeveer 500 cal boven mijn behoefte. Mijn lengte is 186 cm. Deze bulk had ik gedacht om richting 96/97kg te gaan, tegen het einde van januari 2020. Ik hoop in totaal ongeveer 2/3kg vvm te pakken. Is dit een realistisch doel? Ik stuur eigenlijk alleen op de weegschaal en de spiegel. In de spoiler een foto van de huidige stand van zaken.
044F4B52-8A98-4078-B49F-74B2ABF9FFA6.jpeg

Is mijn huidige doel realistisch of moet ik dit naar beneden bijstellen (of is meer vvm met juiste voeding/training/rust ook mogelijk)?

Goed om wellicht nog te vermelden:
Ik sport nu ongeveer 3 jaar serieus waarbij ook veel aandacht voor voeding. Ik hanteer een PPL schema. Ik train ongeveer 4/5 keer in de week.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Wat jouw maximaal haalbare VVM winst is kan niemand voorspellen. Dat is afhankelijk van zoveel factoren (genetisch, slaap, voeding en rust, trainingservaring, stress etc. etc..). Wat is je winst tot dusver geweest? Niet dat resultaten uit het verleden garantie bieden voor komende resultaten, maar daarmee heb je misschien een kleine indruk van je genetische aanleg (voor zover dat bestaat).
 
Wat jouw maximaal haalbare VVM winst is kan niemand voorspellen. Dat is afhankelijk van zoveel factoren (genetisch, slaap, voeding en rust, trainingservaring, stress etc. etc..). Wat is je winst tot dusver geweest? Niet dat resultaten uit het verleden garantie bieden voor komende resultaten, maar daarmee heb je misschien een kleine indruk van je genetische aanleg (voor zover dat bestaat).
Begrijpelijk inderdaad dat de maximale vvm winst niet te voorspellen is. Ik ben 3 jaar geleden op ongeveer 72kg begonnen (toen enigszins een wielerpostuur). Vp heb ik nooit gemeten, dus de winst in vvm uitgedrukt weet ik niet exact. Zoals gezegd weeg ik nu 92kg.
 
Back
Naar boven