Fitness Seller

realistische horror

Bezoekers in dit topic

critmonster

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
5.394
Waardering
449
Ik ben op zoek naar horrorfilms waarin je je heel goed kan inleven. Realistische dingen dus, geen monsters en dat soort dingen. Een horror/thriller waar je echt een beetje bang van kan worden :D voorbeelden zijn Eden Lake en The Strangers. Iemand nog anderen?
 
Chernobyl Diaries. word niet goed beoordeeld maar ik heb er zelf van genoten
 
Chernobyl Diaries. word niet goed beoordeeld maar ik heb er zelf van genoten

ik ook, maar niet om dat zo eng was meer omdat ik ook wel is naar zo'n plek toe zou willen en in je 1tje alles verkennen dat al zoveel jaar niet bewoond is
 
Ik ben op zoek naar horrorfilms waarin je je heel goed kan inleven. Realistische dingen dus, geen monsters en dat soort dingen. Een horror/thriller waar je echt een beetje bang van kan worden :D voorbeelden zijn Eden Lake en The Strangers. Iemand nog anderen?

* Martyrs (2008)

let op dit is een verschrikkelijk onaangename k*tfilm die ik niet eens opnieuw zou willen zien maar past wel precies in wat jij zoekt

* Funny Games (1997)

idem als hierboven maar dan betere film en minder met focus op blood/torture

* Hard Candy (2005)

ook zo'n inlever met aardig horror gehalte, niet in de zin van bloederig maar wel met het idee van angst

* Das Experiment (2001)

net als hierboven geen echte horrorfilm maar toch weer dat angst/inleven dat je voelt

* Cannibal Holocaust (1980)

klassieker die je moet gezien hebben natuurlijk.


zijn er nog wel meer maar dit schiet me zo even te binnen.
 
  • Like
Waarderingen: DG80
Paranormal Activity
 
wil je horror voor het psychologische aspect of om gore te zien?
 
Vagina Dentata. Een wormvormig monster met scherpe tanden die in vagina's van vrouwen kruipt en zo controle over de vrouw krijgt. Als een wijf gaat nken met een vent eet de vagina dentata eerst de lul van de man op en dan eet die vrouw de hele man op met haar vagina.

moest ff bewerken om de trailer erbij te zetten:

http://www.youtube.com/watch?v=hzEyiX1rlEk
 
Vagina Dentata. Een wormvormig monster met scherpe tanden die in vagina's van vrouwen kruipt en zo controle over de vrouw krijgt. Als een wijf gaat nken met een vent eet de vagina dentata eerst de lul van de man op en dan eet die vrouw de hele man op met haar vagina.

moest ff bewerken om de trailer erbij te zetten:

http://www.youtube.com/watch?v=hzEyiX1rlEk


Kerel dit is echt fakking slecht :roflol:
 
Ik ben op zoek naar horrorfilms waarin je je heel goed kan inleven. Realistische dingen dus, geen monsters en dat soort dingen. Een horror/thriller waar je echt een beetje bang van kan worden :D voorbeelden zijn Eden Lake en The Strangers. Iemand nog anderen?

Vagina Dentata. Een wormvormig monster met scherpe tanden die in vagina's van vrouwen kruipt en zo controle over de vrouw krijgt. Als een wijf gaat nken met een vent eet de vagina dentata eerst de lul van de man op en dan eet die vrouw de hele man op met haar vagina.
:hamer:
 
wil je horror voor het psychologische aspect of om gore te zien?

Eigenlijk eerder voor het psychologische aspect dan om gore te zien. Dat mag er natuurlijk ook inzitten, maar het moet niet per sé.

De rest: allemaal al bedankt voor de tips! Zitten er een paar goeie bij zo te zien.
 
Vagina Dentata. Een wormvormig monster met scherpe tanden die in vagina's van vrouwen kruipt en zo controle over de vrouw krijgt. Als een wijf gaat nken met een vent eet de vagina dentata eerst de lul van de man op en dan eet die vrouw de hele man op met haar vagina.

moest ff bewerken om de trailer erbij te zetten:

http://www.youtube.com/watch?v=hzEyiX1rlEk

:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven