AndroidHealthClinic

Reality check

Bezoekers in dit topic

Walvis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
739
Waardering
84
Lengte
1m70
Massa
70kg
Mijn verhaal:
Vanaf april met een boog om de snackbar gefietst, cardio toegevoegd aan me schema en zo clean mogelijk proberen te eten. Het was eind mei,eindelijk me blokjes waren eindelijk duidelijk zichtbaar wat was ik gelukkig je zag zelfs een ader opkomen op me onderbuik! ik voelde me helemaal klaar om zelfverzekerd over het strand te kunnen lopen. Nu is het halverwege augustus heb de helezomer droog gestaan en maar 3x op het strand geweest. **** cutten met dit k*t weer, het is dat ik een slechte weerstand heb anders liep ik gewoon zonder shirt door de regen. Wou dit even met jullie delen...
 
Goedzo, ga nu maar weer buitenspelen.
 
K*t voor je.
 
jammer hoor
 
Dus je bent homo
 
ben ik blij dat ik heb doorgebulkt
 
Wat doe je dan allemaal op het strand?
 
I lolled, wat een verhaal...
 
Nu weer epic bulktime dus?
 
Nigga don't know nigga don't care.
 
Is ****ed up G, watte**** man..
 
**** cutten met dit k*t weer, het is dat ik een slechte weerstand heb anders liep ik gewoon zonder shirt door de regen.
Onzin, het is bijna 20 graden man dan is regen juist lekker verfrissend.

Ik heb vorig jaar nog met -10 en sneeuw en ijs overal in alleen een trainingspak langs het water gerend, het is de eerste 5 minuutjes bikkelen maar je komt alsnog warm en bezweet thuis.

Afgelopen zaterdag nog zonder shirt in de regen gerend toevallig. Iedereen was mirin en een dude die voorbijfietste met z'n vriendin achterop zei 'sexy hoor'.

no homo
 
Onzin, het is bijna 20 graden man dan is regen juist lekker verfrissend.

Ik heb vorig jaar nog met -10 en sneeuw en ijs overal in alleen een trainingspak langs het water gerend, het is de eerste 5 minuutjes bikkelen maar je komt alsnog warm en bezweet thuis.

Afgelopen zaterdag nog zonder shirt in de regen gerend toevallig. Iedereen was mirin en een dude die voorbijfietste met z'n vriendin achterop zei 'sexy hoor'.

no homo

wajoo jij bent echt een stoere jonge:eek:
 
Onzin, het is bijna 20 graden man dan is regen juist lekker verfrissend.

Ik heb vorig jaar nog met -10 en sneeuw en ijs overal in alleen een trainingspak langs het water gerend, het is de eerste 5 minuutjes bikkelen maar je komt alsnog warm en bezweet thuis.

Afgelopen zaterdag nog zonder shirt in de regen gerend toevallig. Iedereen was mirin en een dude die voorbijfietste met z'n vriendin achterop zei 'sexy hoor'.

no homo

Dat bedoelde hij uiteraard sarcastisch :)
 
M'n weekend kon niet meer stuk :(
 
Niet huilen, ga gewoon op vakantie naar waar t mooi weer is.
Duitsland of Belgie ofzo
 
Jezus man zoveel moeite om alleen om het strand je lichaam te kunnen showen. Daar doe je het natuurlijk niet alleen voor :roflol:

ga dan naar een zwembad of boek een zomervakantie en start showing off.
 
Back
Naar boven