Fitness Seller

Realsupps

Bezoekers in dit topic

Fluffy86

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 sep 2014
Berichten
307
Waardering
142
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
iemand ervaring met Realsupps
Ik ken deze website totaal niet, maar ze hebben wel alles van redcon1 dus ik ben benieuwd of het een vertrouwde shop is.

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Lijkt erop van wel , KVK staat op een handelsonderneming die meerdere webwinkels heeft

Creation Date: 2016-11-01
Updated Date: 2020-04-03

Met webwinkelkeurmerk : KLIK

Al heb ik wel wat vraagtekens als ik de site bekijk
 
Laatst bewerkt:
Prima site :thumb:
 
Komt vaak op facebook voorbij en een paar van mijn serieuzere vrienden liken het ook, voor zover dat al iets wilt zeggen :P
 
Thanks voor de reacties, leek me wel handig om even te checken.
 
niks mis mee, wel eens wat bestellingen geplaatst
 
nee joh gek

prima spul daar, ze verkochten vroeger ook limitless met dmha erin
Ik was net eens tussen de pwos aan het zoeken of ze er nog hebben met dmaa in, dat zou wel fijn zijn :)
 
nee joh gek

prima spul daar, ze verkochten vroeger ook limitless met dmha erin
Limitless hebben ze nog, maar dan met Eria Jarensis. Best wel goed voor een legale pwo.

Met DMAA ga je op deze site niet vinden helaas.
 
Limitless hebben ze nog, maar dan met Eria Jarensis. Best wel goed voor een legale pwo.

Met DMAA ga je op deze site niet vinden helaas.

interesting, bedankt!

hoe zou je hem vergelijken met rich piana 5150? heb het gevoel dat 5150 een van de sterkste 'legale' pre-workouts is maar ik sta altijd open voor aanvullingen
 
interesting, bedankt!

hoe zou je hem vergelijken met rich piana 5150? heb het gevoel dat 5150 een van de sterkste 'legale' pre-workouts is maar ik sta altijd open voor aanvullingen
Heb nog nooit 5150 geprobeerd, vind dat ie het vooral moet hebben van de 450mg caffeine. Daar houdt het voor mij op :p
 
Heb nog nooit 5150 geprobeerd, vind dat ie het vooral moet hebben van de 450mg caffeine. Daar houdt het voor mij op :p

exact, heb al wel eens wat geëxperimenteerd met pre-workouts en ik ga enorm lekker op 5150 maar ik merk dat ik soms echt een caffeine-overdose heb. neig naar iets waar ik tijdens de work-out meer van voel maar minder na de work-out.

had ook blackbooster met 1.3 dmaa, ging lekker vooral tijdens de workout maar de crash daarna was soms vervelend vooral als je de volgende dag om half 9 op werk moet verschijnen en 's avonds sport :o
 
Eerder besteld, zaak is meer dan te vertrouwen. Weleens iets fout gegaan met een bestelling en dat wordt direct en netjes afgehandeld.
 
Is gewoon top !
 
Pas geleden iets besteld, had t de volgende dag binnen... een van de weinige buiten XXL en BF om.... hebben ook al wat atleten die ze sponsoren dus zijn serieus wel goed bezig
 
Ondertussen eerste bestelling gedaan, Total War van Redcon1.
 
Ondertussen alles binnen via PostNL, nette verpakking ook, netjes mail gehad van alle track&trace en facturen etc. niks mee.
Thanks voor alle reacties.
 
prima zaak, paar x besteld. goed geleverd en wordt goed gecomminuceerd
 
Back
Naar boven