Fitness Seller

Rear Delt en Lateral Delt.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een gevoel van liefde en samenhorigheid
 
@ Admin
Posterior delts doen praktisch niets bij shrugs waarbij de elleboog recht blijft. (Hooguit een statische contractie.)

Ik bedoelde eigenlijk dat je shrugs en achterste schouderkoppen wel bij een rugtraining kan voegen....

Of kan dat ook niet:mad:

ciao:D
 
Originally posted by Floyd
@ Admin


Ik bedoelde eigenlijk dat je shrugs en achterste schouderkoppen wel bij een rugtraining kan voegen....

Of kan dat ook niet:mad:

ciao:D

tuurlijk kan dat. geen probleem hoor.
maar wel twee verschillende oefeningen,
dus bijv. shrugs en rear bend lateral
 
Zekers.

Had het verkeerd geformuleerd vandaar de confusion.

Ciao
 
Originally posted by 3XL



Elite geen forum??

[



*trying to stay bloody calm*
IK REFEREERDE NIET TERUG NAAR ELITEFITNESS.COM MAAR NAAR EEN GROEP DIE OP BB.COM BESTAAT,BEGRIJP JE HET NU??
 
** Ik hoef geen moeite te doen om kalm te blijven. Personen zoals jij laten me redelijk koud. Ook als ze Engels gaanpraten en grote letters gaan gebruiken



Maar ik had het er over dat ik veronderstelde dat je het van het ELITE FORUM gehaald had. Dat jij meende dat het om een andere elite ging zegt me meer als genoeg over jou

ik wist namelijk helemaal niet dat jij zo'n eigendunk had dat je jezelf tot en bepaalde elite beschouwde.! Ik heb ook eigenlijk nergens iets gezien wat er op zou duiden dat jij tot een bepaalde elite behorde!!



Dringt het nu in die schedel van je door!!!! of ga je nu nog grotere letters gebruiken????


Ik heb trouwens ook geen zin in en wellus/nietus scheldparty en zie dit dus gelijk maar als een laatste rectie op een stomzinnig antwoord wat zeker zal volgen

3
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by CQ_Demolisher


Sheesh,it was a joke..get off my back dude!
And lighten up will you..

Elite is geen forum,maar een groep van moderators en nog 3 andere mensen op Bodybuilding.com waartoe ik behoor..


Ook,ik weet niet wat jij onder draaien verstaat,maar als ik bij shrugs eerst op-en-neer ga,en daarna cirkelvorming op-en-neer ga voel ik het 10x zo zwaar bij de cirkel-versie.Care to explain?

Ps,schijt uit met die karma blah!
Hoe oud ben jij eigenlijk? Elite is een zeer bekwaam forum.. beetje in contrast met de kinderspeeltuin die jij bodybuilding.com noemt.

En van training weet je precies ook al niet veel, maar doe lekker voort, kan ik nog eens lachen als je hier over een paar maanden met een gescheurde rotator cuff staat te janken....
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D :D :D
 
Originally posted by 3XL
** Ik hoef geen moeite te doen om kalm te blijven. Personen zoals jij laten me redelijk koud. Ook als ze Engels gaanpraten en grote letters gaan gebruiken



Maar ik had het er over dat ik veronderstelde dat je het van het ELITE FORUM gehaald had. Dat jij meende dat het om een andere elite ging zegt me meer als genoeg over jou

ik wist namelijk helemaal niet dat jij zo'n eigendunk had dat je jezelf tot en bepaalde elite beschouwde.! Ik heb ook eigenlijk nergens iets gezien wat er op zou duiden dat jij tot een bepaalde elite behorde!!



Dringt het nu in die schedel van je door!!!! of ga je nu nog grotere letters gebruiken????


Ik heb trouwens ook geen zin in en wellus/nietus scheldparty en zie dit dus gelijk maar als een laatste rectie op een stomzinnig antwoord wat zeker zal volgen

3

Dat 'stompzinnige' antwoord kan je wel verwachten ja.
Dat elite heb ik uiteraard niet verzonnen,ik werd daartoe gevraagd omdat ik de enige boxer met kennis daartoe had.Die naam was gewoon om het interessanter te maken.Daarbuiten zeg ik niet dat ik veel kennis van bodybuilding heb,maar ik gaf mijn mening/suggestie,en blijkbaar ga jij daar zo om.

IK zou graag een nog idiotere reply van jou verwachten,maar goed,dan niet.
 
Originally posted by BBIG


En van training weet je precies ook al niet veel, maar doe lekker voort, kan ik nog eens lachen als je hier over een paar maanden met een gescheurde rotator cuff staat te janken....
Fijn,ik kan jou een echte kameraad noemen.




:heart: :heart:
 
houwen we et gezellig?
 
Back
Naar boven