MuscleMeat

Rebound gebruiken na cut kuur

Bezoekers in dit topic

erikthebeast

Novice
Lid geworden
15 aug 2017
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Beste mede leden,

12 weken cut zit er bijna op ben in totaal 3.5 kg afgevallen en van 13.5% vet na 8.2 gegaan. (Test prop mast prop winstrol)
Altijd na een lange periode in een kcal deficit kan je gebruik maken van het 'rebound effect'
Dat ik zo weinig ben afgevallen zal waarschijnlijk zijn omdat er ook spierwinst heeft plaatsgevonden mischien een kilo of 2-3 nu dan de vraag: zijn die kilos door het rebound effect makkelijk vast te houden omdat je lichaam zover als gewent is aan die massa of zal het t zelfde zijn als na een bulkkuur dat je 10 kilo wint en 4 a 5 overhoud? (Dus gewicht behouden is net zo moeilijk) of heb ik het hier fout?
Iemand ervaring ermee of een theorie erachter alles is welkom!

Alvast bedankt
 
Denk dat je lichaam niet in zo'n staat gaat zijn dat je dikke reboundgains gaat maken als je 'slechts' 3,5kg kwijt bent.

Ik ben na een cutkuur waar ik 10kg gezakt ben, 5kg aangekomen op een vakantie van 10 dagen (terwijl ik niet veel at). Na 2 dagen thuis te zijn was ik die 5kg weer kwijt. Denk ook niet dat ik optimaal gebruik heb gemaakt van die rebound maar enfin.

Zou in jouw geval je gewicht proberen vast te houden en de volgende blast/kuur vanaf dat gewicht beginnen bulken
 
Heb je zijn post helemaal gelezen mucci ?

Ik denk dat je die 2 kilo kan behouden idd met goede voeding TS
 
Thanks voor de reacties mannen
Dat ik reboundgains niet maak in nakuur en maanden erna snap ik maar dat die rebound ervoor zorgt dat de spierwinst die behaald is geworden in een cutkuur wel makkelijker blijft zitten dan dat je bijvoorbeeld 10 kilo aankomt in een bulkkuur waarvan dik 4 a 5 nog vocht is.
Ik ga inderdaad proberen gewoon het gewicht te behouden door ietsjes boven onderhoud te eten en dan over 5 a 6 maanden een goeie bulkkuur te doen.
 
Ga idd niet teveel boven onderhoud zitten. Hoor veel mensen behoorlijk wat vet gainen zonder eigen Test in het lichaam. Tot je hersteld bent misschien 0-300 boven onderhoud.

Misschien iemand anders die weet welk ckal overschot het beste is in deze
 
Back
Naar boven