AndroidHealthClinic

Rebound na winstrol only voorkomen d.m.v. afbouwen dosis?

Bezoekers in dit topic

luke1984

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
3.702
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Naar aanleiding van eerdere discussies of je wel of niet zou moeten nakuren na een winstrol only kuur, zat ik zo eens te denken:

Volgens sommige kan je een rebound ervaren na een winstrol only kuur. Je zou dit kunnen verhelpen met een nakuur met nolvadex, waarin je de dosis afbouwt.

Sommige zeggen juist weer dat je niet hoeft na te kuren aangezien winstrol een
DHT(di-hydrotestosteron)-afgeleide is en dus (vrijwel) niet aromatiseerd.

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat winstrol van zichzelf een licht anti-oestrogene werking heeft. Het wordt ook als medicijn tegen vochtophopingen gebruikt.

Dus zou het volgende logisch zijn of niet:

week 1 t/m 5 50 mg winstrol per dag
week 6 en 7 de dosis langzaam afbouwen tot je uiteindelijk uitkomt bij bijv. 5 mg

Ik ben niet van plan zelf te gaan kuren maar vroeg het me gewoon af...

Antwoorden met goed onderbouwde argumenten graag :D
 
Alweer zo een vertakt "hoe slik ik een pilletje" topic. Ik zeg: Uit de handel halen die winny :tanden:
 
Alweer zo een vertakt "hoe slik ik een pilletje" topic. Ik zeg: Uit de handel halen die winny :tanden:

uhm.. nee, geen verkapt topic... ben zelf absoluut niet van plan "een pilletje te slikken" wil alleen dat mensen hun uitspraken eens onderbouwen
 
Altijd nakuren vooral na wat langere tijd gekuurd tehebben.
Je zou eventueel korte kuurtjes kunnen nemen dan herstel je volgens mij ook eerder!
 
winny only zet imo zowiezo geen zoden aan de dijk.
gewoon lekker test erbij prikken en nakuren met nolva 20mg 4 wk en 4wk igf 40mg 3x p\w im zetten.

voordat ik te horen krijg dat dit een bizar kuurvoorstel is....de beste topic opener heeft aangegeven onder geen beding iets willen te gebruiken.
 
Als hij toch niet wil gaan kuren wat doet hij dan in deze sectie?
 
Als hij toch niet wil gaan kuren wat doet hij dan in deze sectie?

Kennis vergaren, ik vind het menselijk lichaam intressant, ook de werking van hormonen e.d.
 
Niet nakuren heeft minder te maken met de aromatisatie van de middelen, meer met het onderdrukken van de HPTA (hypothalamic-pituitary-gonadal axis)

HPTA
 
Dus winstrol zou je axis onderdrukken, en bijv. nolvadex zou dat weer gelijk trekken?
 
boeit geen reet dat afbouwen , zolang je extern hormone blijft toedienen is je axis onderdrukt en zal de heropbouw niet starten . Dat is één van de beginselen als je gaat lezen op de topics en stiky's van de mods ....

Staat allemaal meer dan eens geschreven , dus ga me nu niet vertellen dat je het over de leerzaamheid hebt . Want als je enkel daar geintreseerd in ben zou je alleng al de goed geschreven topics van die jongens deftige gelezen hebben !!!!!!!
 
Dus winstrol zou je axis onderdrukken, en bijv. nolvadex zou dat weer gelijk trekken?

Nee, maar als je Test plat ligt krijgen oestrogenen (Estrogen) vrij spel. Nolvadex is een anti-E
 
De rede waarom ik de vraag stelde was omdat winstrol zich aan de progesteron receptoren kan binden. Progesteron kan de effecten van oestrogeen versterken en dus eerder voor gyno zorgen.
 
luke zonder oestrogeen geen gyno.. heel simpel.. dus waar maak je je zelf druk over bij een winny only?
 
Was ook mijn eerste kuurtje en ik ging als een raket 9.5 kilo aangekomen en geen nakuur gedaan...
 
boeit geen reet dat afbouwen , zolang je extern hormone blijft toedienen is je axis onderdrukt en zal de heropbouw niet starten . Dat is één van de beginselen als je gaat lezen op de topics en stiky's van de mods ....

Staat allemaal meer dan eens geschreven , dus ga me nu niet vertellen dat je het over de leerzaamheid hebt . Want als je enkel daar geintreseerd in ben zou je alleng al de goed geschreven topics van die jongens deftige gelezen hebben !!!!!!!

Helemaal correct! Het rebound effect word veroorzaakt door de exogeen toegediende hormonen. Haal je deze toediening weg dan komt de grote terugval.

Aangezien het platleggen van je systeem al vrij snel gebeurd na het starten van een kuur zie ik het nut van afbouwen niet aangezien het kwaad dan al lang is geschied..

En wat veel mensen nog niet blijken te snappen is dat elk AAS (ook winstrol) invloed heeft op je lichaamseigen testosteron aanmaak.


luke1984 zei:
Sommige zeggen juist weer dat je niet hoeft na te kuren aangezien winstrol een
DHT(di-hydrotestosteron)-afgeleide is en dus (vrijwel) niet aromatiseerd

Deze opmerking slaat natuurlijk helemaal nergens op aangezien zowel aromatiserende als niet-aromatiserende AAS onderdrukken..
 
Back
Naar boven