MuscleMeat

Rebuild the once God like body

Bezoekers in dit topic

Jopthelis

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
4.190
Waardering
185
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Een log om de motivatie op te schroeven!

De motivatie om te gaan trainen en te bulken is flink gedaald, waardoor dat komt weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat ik 6 kilo ben afgevallen en dat ik me klein voel.

Stats:
21 jaar
1.78
87 kilo

Doel is om massa te gaan kweken en wat weak points te verbeteren.
BW tegen de 95 aanduwen en me borst, , schouders, armen, lats en hams vergroten.
Voeding zal per dag minimaal het volgende zijn.
2 liter melk
2 x eiwitpoeder
1 banaan
6 boterhammen
Avondeten

Hierbij zal ik uiteraard meer proberen te eten maar ben al blij als ik dit standaard naar binnen ga werken.

Trainingsschema ben ik nog niet over uit aangezien ik op dinsdag en donderdag kickboks.
Dacht zelf aan:
Ma Borst/Rug
Di Kickboksen
Wo Benen (vanwege blessure, trainingen niet optimaal)
Do Kickboksen
Vr Weak points (bijvoorbeeld side raise, flyes, hypers, bicep/tricep, lat pulldown)
Weekend: Rust (Bier, vodka en hasj :D)

Deze week alleen dinsdag gekickbokst, vanavond op werk (alleen machines) ga ik weak points aan pakken. En maandag dan beginnen met het schema.

Als iemand suggesties heeft voor een ander schema, laat maar weten!
 
die 'weak points' kan je IMO beter aanpakken door zware compounds te doen ipv. al die isolatiemeuk.
 
Hoeveel gram is dat dan?

30 gram uit de poeder plus halve liter melk (17.5 gram)

die 'weak points' kan je IMO beter aanpakken door zware compounds te doen ipv. al die isolatiemeuk.

Sowieso ownen compounds harder dan isolatie maar mijn pecs, armen en vnl zijkant schouder groeien niet door zware OH, bench en rows. Dus daarom de keuze voor isolatie, de andere twee dagen zullen uit 90 procent compounds bestaan.

Bedankt voor de feedback!
 
OH press pakt de 3 schouderkoppen en BOR pakt ook de achterste schouderkop mee. Dus Compound >>>> Isolatie.
 
Check ff de anatomie voor OH.

Ik geef je ook wel gelijk in theorie, compund > isolatie, maar in mijn geval doet het niet veel voor bepaalde spiergroepen.
 
Met mijn anatomie is niets mis...

2cpoz02.jpg
 
Zet hem op, knaap!
 
Dank je John! ;)

Weak points

Incline machine press:
opwarmen
2 x 15 x 100 (fullstack)
2 x 12 x 100

Seated row:
10 x 25
3 x 10 x 50

One arm cable row:
3 x 10 x 65

Bicep:
4 sets

Dip/Small opdrukken op de powerplate

Side raise:
2 x 12 x 10

Niet veel bijzonders, ook veel alcohol op de laatste dagen.

Maandag zware UB training, heb er zin in :D
 
Nee mijn bron heeft het niet mis :P

Je hebt ook zeker wel gelijk dat je met de compounds je schouder goed pakt maar voor mijn schouders (vnl side delts) is er wat extra werk nodig.

Maargoed einde discussie!
 
Upperbody training

Bench Press:
15 x 40
15 x 60
10 x 80
13 x 90
7 x 100 (8e as)
4 x 110
3 x 110 (4e as)

Belachelijk dit, wat ben ik een slappe lul.

Bent over row:
2 x 15 x 40
2 x 15 x 60
3 x 8 x 80

Incline cable flyes:
4 sets

Lat Pulldown:
4 sets

Wilde meer doen maar was gaar van een week vol alcohol en hasj, koninginnedag en woon sinds een week op mezelf dus dan is het geoorloofd.
Vanaf vandaag bulken! Lukt aardig :D
 
Zit je alweer op de 90kg?
 
Haha nee man, 88 met trainingsoutfit. Ben nu wel 2 liter melk aan het drinken per dag en extra aan het eten.

Gister half uur powerplate en wat leg extensions en bicep en tricep.
Vanavond kickboksen en morgen weer weakpoints.
 
OH press is voornamelijk front delt.
Met Bor pak je rear delt goed aan, maar kan ook nog wel een speicifieke oefening voor de rear delt bij, omdat de front delt snel overmacht krijgt.


OT:
Ik ben erg benieuwd naar pics. 87kg bij 1.78m vind ik best aardig namenlijk.
Succes!
 
Eerste beetje bouwen en aan me weakpoints werken, daarna komen er foto's.
Woog eerst 93 (oke oke, iets meer vet en vocht) maar vond dat, afgezien van me pens, toch machtiger.

Kickboksen was chill, nieuwe technieken geleerd. Shakie en noodles erna, nice :D
 
Training gister, slaap en voedselomstandigheden waren bagger wegens priveredenen.
Toch kort wezen trainen:
Opwarmen: 2 x 15 x stang squat, hypers, pulldown, bodytwists
Deadlift:
5 x 70
5 x 90
5 x 110
3 x 5 x 130

Squat:
5 x 40
5 x 60
5 x 80
3 x 5 x 100

In half uur gedaan, zweette als een malle hahah.
Weights waren vrij easy, volgende week verhogen.
Spierpijn in traps, glutes en forearms, wraak omdat ik zolang geen deads en squats heb gedaan :D
 
Laatst bewerkt:
2 liter melk
2 x eiwitpoeder
1 banaan
6 boterhammen
Avondeten

Dit is veels te weinig(wat doe je op je brood by the way incl. gram?)

Ma Borst/Rug
Di Kickboksen
Wo Benen (vanwege blessure, trainingen niet optimaal)
Do Kickboksen
Vr Weak points (bijvoorbeeld side raise, flyes, hypers, bicep/tricep, lat pulldown)
Weekend: Rust (Bier, vodka en hasj )

Mijn ervaring als je echt wilt bodybuilden dat je een keuze moet maken tussen vechtsporten of bodybuilding. Combinatie is heel erg moeilijk vanwege de hoge intensiteit bij k-boksen.

s6 met je plannen en een goed weekend toegewenst.

Mossad
 
Dit is veels te weinig(wat doe je op je brood by the way incl. gram?)



Mijn ervaring als je echt wilt bodybuilden dat je een keuze moet maken tussen vechtsporten of bodybuilding. Combinatie is heel erg moeilijk vanwege de hoge intensiteit bij k-boksen.

s6 met je plannen en een goed weekend toegewenst.

Mossad

Ja het is te weinig maar vergeleken bij wat ik nu eet is het goed en veel (en dat wil ik minimaal eten). Ik eet verder niet als een BB'er, ik kijk naar cals en geef geen reet om grammen kh op dat moment of grammen whey op dat moment. Aan het eind van de dag tegen de 200 gram eiwitten en 3500 cals, dan is het goed.

Tot dusver is m'n schema goed te doen, wellicht dat het 1 x per week kickboksen word maar dat weet ik nog niet. Ga nergens druk achter zette en kijk het gewoon aan.

Jij ook fijn weekend!
 
Back
Naar boven