MuscleMeat

Rebuild the once God like body

Bezoekers in dit topic

Hahahaha mooie foto's man, netjes.
Altijd goed om te zien, die pijn op de gezichten. Heerlijke sport.

Goed je handjes intapen met kickboksen he, je slaat jezelf zo een gekneusde vinger of pols als je niet uitkijkt.
 
Goed lelijke foto's !
 
Hahahaha mooie foto's man, netjes.
Altijd goed om te zien, die pijn op de gezichten. Heerlijke sport.

Goed je handjes intapen met kickboksen he, je slaat jezelf zo een gekneusde vinger of pols als je niet uitkijkt.
Thanks man, ja moet idd windsels kopen. Was eigenwijs, dus heb het op de harde manier geleerd.

Goed lelijke foto's !
Dank je Fat-Ass
 
hopelijk gaat niels dan wel langer mee dan 3 trainingen he John ;)
Ennuh erwin use and abuse is mijn motto :D
 
Easy training woensdag

Squat:
2 x 10 x 20
2 x 10 x 40
8 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120
1 x 140
3 x 155
2 x 5 x 120
Ontevreden over, heb het idee dat ik op me olympic shoes echt k*t squat....

GHR (small band assisted):
3 x 5

Ab pulldown (against medium band):
4 x 15

Rustig want gister potje American football, daarvoor nog presses:

Bench:
2 x 10 x 40
2 x 8 x 60
5 x 80
3 x 5 x 100
Haha

Small bench:
10 x 70
3 x 5 x 90
Haha

Kappe wat was dit k*t: weinig geslapen, slecht gegeten, anderhalve maand niet benchen.

American Football: Paar lekkere tackles uitgedeeld, linebacker en safety zijn te geile posities!!! Ook nog paar TD's gescoord, maar tackelen is leuker!

Rust, goed eten en dan zondag weer beulen.
 
Laatst bewerkt:
Football waar wie wat hoe? Next time mij bellen!!!
 
Dude, je bent te sloom :P

Maarre gewoon op een veldje met een man of 10, geen pads en bescherming.
Posturen waren a la CB/WR, ik was daar de bufste.
 
Zo ben ik toen ook begonnen met football...speelde jullie touch football of nog wel rugby tackles allowed?
Sloom...naja slomer dan toen ik zelf nog speelde....but it is still fun :D
 
We begonnen met touch om een beetje op te warmen en in te komen daarna gewoon full contact. Niet te hoog tackelen was zon beetje de enige regel. Af en toe gingen er een paar wel zeiken dat het niet te hard moest maar wtf je bent Amerikaanse aan het voetballen, so stop whining! :fire:
 
indeed :D
The way i like it uhu uhu
 
haha freaking vet, american footballer :D deden die lange en die korte ecto ook mee :P
 
:roflol:

Die lange ecto krijgt het al benauwd als die aan sport moet denken en de kleine ecto heeft een slijmbeursontsteking aan z'n knie.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Wat actie foto's (tackle alleen wel verkeerd, hoofd moet voor het lichaam eigelijk, maja wat wil je na 2 jaar eindelijk een keer spelen).
2de foto vind ik persoonlijk een killer foto, goed laag, armen om de benen en walsen maar :fire:
 
Mooie foto`s man! Goed om te zien dat je veel verschillende sporten beoefent. Damn dat lijkt mij ook gaaf om een perfecte tackel te timeren.....
Je extra kracht door de krachsport zal waarschijnlijk wel helpen met dat soort acties?

mazzel

Ja je merkt zeker dat je extra kracht hebt en extra BW.

Geile foto's.

Dat jij dat zegt vleit mij enorm.
 
Waar heb jij eigenlijk gespeeld dan? Looks fun :D
 
Waar heb jij eigenlijk gespeeld dan? Looks fun :D

Ja het is een groot grasveld naast een villawijk, en daar maaien ze altijd een stuk gras weg ter grootte van een voetbalveld. Er word vaak honden uitgelaten (eerst hele veld gecheckt op poep) maar verder niet gesport dacht ik dus.

Edit: linkerhand ingewindseld omdat ik een gekneusde duim had, waar ik gelukkig geen last van had. En rechterhand een handschoen om chille ballen te kunnen gooien.
 
Ragzooi, derde dag verkouden/ziekjes!!!!
Voeding is qua cals nog redelijk, eiwitten valt alleen wel tegen.
Wilde vandaag gaan trainen maar verschuif het naar morgen zodat ik goed kan herstellen en een extra dag rust heb.

Heb nu ook megagrow binnen, maar door het bulken en de melkproducten is m'n pens al aardig gegroeid weer. Voeding in de zomervakantie zal denk ik ook wat minder worden qua hoeveelheid en regelmaat, na de zomer dus beginnen met megagrow!
 
Chille training

Bench:
2 x 10 x 40
2 x 8 x 60
2 x 3 x 90
3 x 5 x 105

Smalle bench:
10 x 60
5 x 80
4 x 5 x 95
9 x 95 repout
Benchen ging 10x chiller dan vorige keer fockin tevreden mee!

Chin-up:
5 x bw
4 x 6 x BW + 10

Superset front raise tricep pulldown:
3 x 12 x 20/3 x 20 x small band

Nice, zeker omdat ik 3 dagen verrot ben geweest van de verkoudheid!
 
Had je kou gevat?
 
Back
Naar boven