Fitness Seller

Recensie neurostim

Bezoekers in dit topic

lacry

Novice
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
22%
Recensie neurostim.
Per capsule: 420mg Aniracetam, 300mg DMAE & 15mg Vinpocetine[/FONT]

Deze recensie gaat over het gebruik van neurostim, begin november, vandaar dat ik sommige details niet meer weet.
Tot nu toe dus één periode voor een tentamen gebruikt, totaal 2 dagen dit goedje gebruikt (ik ga nogal voorzichtig om met dit soort spul). Ik snap dat nootropics voor een langere periode moeten worden ingenomen, echter merk ik hier al een verschil.

Ik ben positief. Meest opvallend voor mij, als beginner:

-Licht euforisch gevoel tijdens het gebruik.
-Verbeterde concentratie en doorzettingsvermogen tijdens het leren.
-Muziek klinkt mooier
-Het oproepen van herinneren gaat makkelijker, soms komen er ook spontaan hele oude herinneringen te boven, vb: Ik was rustig tv aan het kijken en op eens herinnerde ik een kasteel waarmee ik als kind (nu 22 jaar toen 10 ofzo?) mee heb gespeeld, ik stond zo perplex bij die herinnering. Aangezien dit echt een herinnering van meer dan 10 jaar geleden is. 'Hoe kom ik hier nou in hemelsnaam bij op'? (het kwam niet eens omdat ik iets zag op tv over een kasteel, maar het kwam gewoon puur spontaan naar boven). Zo had ik er nog één oude herinnering, echter weet ik deze nu niet meer te noemen.
- anxiolytische effect is heel laag denk ik, maar wel aanwezig. Puur voor het tentamen zelf. Echter werkte dit voor mij negatief, omdat ik veels te veel tijd nam voor de tentamenvragen. Met sociale interactie (onbekenden bijvoorbeeld) zie ik eigenlijk geen anxiolytisch effect, maar misschien komt dit ook omdat ik in deze periode weinig interactie had met mensen.

Dit is mijn korte recensie over Neurostim. Voor mij werkt het dus wel, maar ik ben terughoudend met dit soort middelen. Heb het ook ingenomen met vet voedsel, heb twee dagen lang ook niet al te gezond geleefd. Chocolade, eieren (gebakken) en patat en een hamburger, bijvoorbeeld bij inname. Vooral eieren raadt men aan i.v.m. DMAE.

Mijn recensie baseer ik op de vergelijking van leerperiodes (in het verleden zonder dit spul) en begin nov. dus met dit spul.

Vragen zijn welkom, ook andere ervaringen met dit middel.

Gr,

Lacry
 
Back
Naar boven