AndroidHealthClinic

Recente Lee Priest pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HOW ABOUT YOUR AB SHOT FROM TODAY.FAT ASS
hahahahaha
priest naar shawn ray :D
 
So hey, snelle recovery!
 
humor he..hoe hij die shawn disst...het zijn niet bepaald vriendjes..haha
 
:roflol:

shawn ray krijgt er flink van langs
 
Jezus wat heeft die Priest toch een partij armen zeg, één en al arm is het. Ziet er echt vet uit, echt een kollosale dwerg, veel charisma ook lijkt me een relaxte kerel om een keer mee te pilsen in zijn off season.
 
De vraag is of hij nu wel of niet uit de IFBB wordt gekicked wegens contractschending :)
 
Lijkt mij niet als men naar de oorzaak kijkt waarom hij komende wedstrijden waarschijnlijk niet mee kan draaien. Iedereen kan een blessure op lopen en ik zal het erg lullig vinden als ze iemand zoals Lee die al jaren mee draait aan de top er nu ineens uitgooien omdat hij 1 of 2 wedstrijden niet mee kan doen.
 
Netjes man. Die Priest ziet er echt goed uit.

Trouwens, raar dat die professionals zich zo amateuristisch gedragen op het forum.
 
Ik vind zo'n echte bolle bicep veel imposanter dan een gepiekte kop ala; Ronnie Colemann bijv...

Vind wel dat zijn armen ( met name biceps ) behoorlijk uit verhouding zijn tav de rest van z'n torso....
 
Ik vind zo'n echte bolle bicep veel imposanter dan een gepiekte kop ala; Ronnie Colemann bijv...

Vind wel dat zijn armen ( met name biceps ) behoorlijk uit verhouding zijn tav de rest van z'n torso....

Tja, de verhoudingen kloppen toch al niet helemaal bij Lee, maar hij maakt er het beste van, vind ik.
 
Die armen blijven bizar. Little freak :D

Shawn Ray en Lee Priest mogen wel wat liever tegen elkaar doen daar, komt een beetje kinderachtig over dit :D
 
sowww too mutch.Heb nog nooit armen met benen gezien:D
 
Heb ik al gepost in het andere topic over priest. Maarja dat ziet dan weer niemand he :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven