MuscleMeat

recente zwart/wit pics BigRon!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is er al wat bekend over het gewicht dat ie al dan niet gewonnen heeft? Ziet er zoals altijd buff uit.
 
slaapverwekkend :rolleyes:

zo nu gohstrider nog en dan hebben we de haters gehad :rolleyes:

Hehe ik ben geen Ronnie hater.
Alleen dit is nu al topic 10 ofzo richting de O dat ie wel ff gaat winnen.
Eerst zien dan geloven.

Ik denk dat Ronnie hem dit jaar niet gaat winnen. Maar dat wil niet zeggen dat ik een Ronnie hater ben.

Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar Victor Martinez/Johnny Jackson.
Jackson mist alleen benen, en Victor heeft nog 1-2 jaar nodig om te bouwen.

Zoals ik e.e.a. gezien heb, denk ik gewoon dat Jay hem gaat winnen.

Niks met haten te maken!
 
waar blijven de coleman haters :D

hij ziet er verschrikkelijk goed uit :D

Greetz

Coleman hater melt zich! :D
Maar ja, kan alleen maar zeggen, sick die tweede foto! Vraag me wel af of hij de 50 gaat halen. ;)
 
alleen jammer dat hij zijn tijd gehad heeft.blessures en al oud.en jammer van die ripped monster gut.dit jaar maakt hij mss nog kans maar daarna moet hij meteen stoppen.
 
Ben het ook eens met de stelling dat hij het moeten laten zien op het podium, hoe groot hij hier ook is, want hij zal kwa massa zeker iedereen wegblazen op het podium, nu hopen dat hij verder weer alles in orde krijgt zoals in 2005, denk en hoop wel dat hij de titel gaat terugpakken dit jaar en zo de ultieme kroon op zen werk kan zetten, en dus volgend jaar de strijd geheel laat aan Martinez en Cutler...
 
Gaan we oordelen op 2 simpele foto's die nog geen eens een pose bevatten?
Misschien is zijn linker lat wel helemaal weg en dan nog beweren hier mensen dat hij hem wel pakt.
Als Ronnie zo door blijft gaan dan kunnen ze hem straks opvegen op het podium Killed in action.
Ik een Ronnie hater, mwah.
Maar hierop kun je echt geen logisch beeld vormen we zullen het wel zien op de O ik ga nog wat aandelen Kleenex kopen volgens mij loop ik binnen :D
 
Wat een BS weer, aan de hand van 2 armen en wat traps bepalen of hij mr. O gaat worden.
 
Zwart/wit pics zijn altijd bruter...zelfde met Frank McGrath...In kleur ziet het er minder lijp uit...wil niet zeggen dat het dan niet super is hoor...maar Z/W versterkt het een beetje vind ik.
 
Zwart/wit pics zijn altijd bruter...zelfde met Frank McGrath...In kleur ziet het er minder lijp uit...wil niet zeggen dat het dan niet super is hoor...maar Z/W versterkt het een beetje vind ik.

mee eens:D!

OT: hij zal wel ff zijn best doen om zijn laatste Mr O. ook nog ff binnen te slepen!
 
Super! Alleen dat haar staat 'm gewoon echt niet. Kan er maar niet aan wennen.
 
Als dit zicht vertaald naar onstage massa en hardheid en als hij compleet is dan is hij onverslaanbaar. Hopelijk piekt hij niet te vroeg.
 
ok Ronnie die 9de hebben we ook binnen.
zullen we die 10de ook nog effe meepakken ?
plakken we er nog een jaartje aan vast
 
wat dacht iemand van TE groot? :bang:
 
te buiten gelaten of hij nog een sandow binnenhaalt of nioet, ik vind hem er op die 2 foto's weer écht bruut uitzien :cool:
 
hij schijnt lichter te komen dan anders...dus dat hij zwaarder oogt is (als het waar is) enkel te wijten aan het feit dat hij geconditioneerder is dan normaal.
 
Back
Naar boven