Fitness Seller

recente zwart/wit pics BigRon!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duidelijk, op basis van deze pic is het duidelijk dat hij de O gaat winnen :cool:

Lights out...

:D

Of misschien toch iets te voorbarig... laten we nog maar even wachten tot de match.
 
"you want fries with that" wordt jay cutlers volgende zin :')
 
Gruwelijke foto’s, maar om dan maar meteen te roepen dat die 9e overwinning in de pocket is.
Wat een Bullshit, alleen rons sterke punten zie je op deze foto’s.
Nog even wachten mensen met jullie voorbarige voorspellingen, het kan nog alle kanten op.
 
Hij ziet er super uit hier , al zegt dat niks over de vorm die hij op de Olympia gaat hebben. Ik gun het hem in ieder geval wel. Ronny Rocks !!!
 
Jay gaat hier nog een zware kluif aan krijgen,vorig jaar heeft ron geen voortijdige pics rondgestuurd,weten we allemaal de reden van.Nu geef ik hem toch een grote kans om zn 9e titel binnen te slepen,benieuwd hoe hij voor de rest uitziet.:rolleyes:

Voor mij blijft hij iig de grootste ooit,de beste ooit???Komen we eind september wel achter of hij Lee van zn (gedeelde) troon kan schoppen.Jay is ook gewoon werelds en een gigantisch beest,maar met 1 Olympia titel in de pocket (en wat 2e plaatsten) heeft jay nog een lange weg te gaan om met deze andere twee vergeleken te mogen worden.Mss rent victor er straks wel met de titel vandoor!!!
 
Ron is gewoon enorm groot, maar toch helpt dat zwart wit ook mee. Als ik een foto van Jay zou bewerken met schaduw en zwart wit lijkt hij ookal groter;)
 
Jay gaat hier nog een zware kluif aan krijgen,vorig jaar heeft ron geen voortijdige pics rondgestuurd,weten we allemaal de reden van.Nu geef ik hem toch een grote kans om zn 9e titel binnen te slepen,benieuwd hoe hij voor de rest uitziet.:rolleyes:

Voor mij blijft hij iig de grootste ooit,de beste ooit???Komen we eind september wel achter of hij Lee van zn (gedeelde) troon kan schoppen.Jay is ook gewoon werelds en een gigantisch beest,maar met 1 Olympia titel in de pocket (en wat 2e plaatsten) heeft jay nog een lange weg te gaan om met deze andere twee vergeleken te mogen worden.Mss rent victor er straks wel met de titel vandoor!!!

Haney vergelijken met nu is niet echt logisch. Ronnie heeft meer concurentie imo, plus zijn fysiek is veel verder (let op ik zeg niet mooier).
Denk dat Jay heel goed vergelijken kan worden, want imo had ie al 2x van Ronnie moeten winnen. En Kevin ook minimaal 1x.
Dus 5x geheel terecht imo voor Ronnie.

Jay is ook veel jonger (scheelt 10 jaar), maar zal eerder stoppen naar eigen zeggen.
Ronnie is freakier, alleen irl vond ik dat weer niet. Paar jaar terug in Essen vond ik Jay er meer uitspringen als Ronnie, echter met On en Off weet je nooit hoe het precies is.
 
die strijd tussen ron en jay is intussen wel dik legendarisch :D
 
Tyfus, wat een gruwelijk groot beest is het ook. Huge forearms.:eek:

Ik hoop dat Ronnie de Sandow binnenhaalt.
 
Haney vergelijken met nu is niet echt logisch. Ronnie heeft meer concurentie imo, plus zijn fysiek is veel verder (let op ik zeg niet mooier).
Denk dat Jay heel goed vergelijken kan worden, want imo had ie al 2x van Ronnie moeten winnen. En Kevin ook minimaal 1x.
Dus 5x geheel terecht imo voor Ronnie.

Jay is ook veel jonger (scheelt 10 jaar), maar zal eerder stoppen naar eigen zeggen.
Ronnie is freakier, alleen irl vond ik dat weer niet. Paar jaar terug in Essen vond ik Jay er meer uitspringen als Ronnie, echter met On en Off weet je nooit hoe het precies is.

Qua Sandows ries,niet qua body,weet dat haney bij lange na niet in de buurt komt dan wie dan ook vandaag.Maar toch heeft hij er 8,dus hoe dan ook....Wie doet het haney na???BIG RON,verdiend of niet of in wiens ogen dan ook,hij heeft ze en niemand die hem ze nog kan afpakken.

2 levende BB'ing legendes,hall of famers etc...Jay komt ook wel aan de beurt,heeft grote kans om het dit jaar weer te winnen,maar er zijn genoeg kapers op de kust,dus denk niet dat jay het wel ff gaat nadoen.(hiermee doel ik op de 8 behaalde sandows om breezah-bashes te voorkomen:rolleyes:)En jay heeft altijd van ronnie verloren doordat zn rug gewoon vol met vocht zat,iets wat hij nu eindelijk onder controle heeft.Wens ze beide het beste,maar mn sympathie gaat toch uit naar ronnie.
 
Laatst bewerkt:
Nadeel voor Jay is dat Jay over 2 jaar gewoon simpelweg stopt.
35 vind ie een mooie leeftijd om met pensioen te gaan. Zou er ook voor tekenen:D
 
Nadeel voor Jay is dat Jay over 2 jaar gewoon simpelweg stopt.
35 vind ie een mooie leeftijd om met pensioen te gaan. Zou er ook voor tekenen:D

Oww dat wist ik niet....
Benieuwd of hij op zn woorden gaat terugkomen als hij er toch nog een paar sandows in de wacht gaat slepen.:rolleyes:
 
Hehe ik ben geen Ronnie hater.
Alleen dit is nu al topic 10 ofzo richting de O dat ie wel ff gaat winnen.
Eerst zien dan geloven.

Ik denk dat Ronnie hem dit jaar niet gaat winnen. Maar dat wil niet zeggen dat ik een Ronnie hater ben.

Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar Victor Martinez/Johnny Jackson.
Jackson mist alleen benen, en Victor heeft nog 1-2 jaar nodig om te bouwen.

Zoals ik e.e.a. gezien heb, denk ik gewoon dat Jay hem gaat winnen.

Niks met haten te maken!

x2
 
Nadeel voor Jay is dat Jay over 2 jaar gewoon simpelweg stopt.
35 vind ie een mooie leeftijd om met pensioen te gaan. Zou er ook voor tekenen:D

Olympia: The Series - Jay Cutler, Highlights.
Hier zegt ie nog eens:
"I kinda need Ronnie Coleman... if Ronnie wasn't there I fear that's when my run is not gonna be as exciting. When my generation is gone, that's when I start to think maybe it's time for me to leave."

Je kunt er wel uit opmaken dat Jay in ieder geval niet voor 8/9 sandows gaat :cool:
 
oooh god gaan we weer over ronni's buik. sjonge jonge zeg..Die gast is gewoon gruwelijk en als iedereen hier op het forum vind dat hij er enorm uit ziet komt er weer zo een sjaakie met opmerking over zijn buik..
kijk eens naar die foto's dan zie je toch hoe enorm die gast is en als dat je ook niets zegt ''8 time olympia'' zegt je misschien wel wat..
 
oooh god gaan we weer over ronni's buik. sjonge jonge zeg..Die gast is gewoon gruwelijk en als iedereen hier op het forum vind dat hij er enorm uit ziet komt er weer zo een sjaakie met opmerking over zijn buik..
kijk eens naar die foto's dan zie je toch hoe enorm die gast is en als dat je ook niets zegt ''8 time olympia'' zegt je misschien wel wat..

Hier heeft die sjaakie een shirt aan!

Ronnie Coleman lijkt qua pens nog net niet op Greg Kovacs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

coleman.jpg
 
Back
Naar boven