Fitness Seller

recepten eiwitrijk

Bezoekers in dit topic

barreeuh

Novice
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
67kg
Beste leden,

Mijn naam is bart, en ben een beginnende kracht-trainer.Ben ongeveer 3 week geleden begonnen samen in begeleiding van een coach, deze heeft me een voedings schema gegeven die eruit ziet als volgt :

k7wpl.jpg


Nu de rijst en tonijn zijn erg droog + na enkele weken beginnen de gerechtjes toch iets 1 toning te worden dus vroeg ik me af of iemand nog leuke ideetjes heeft voor recepten ?

gr,
Bart
 
doe de tonijn met een schepje yoghurt of halfvolle mayo.
of gewoon normale mayo als je die paar extra calorien niet boeit.
smeer tussen je boterham. (ipv de bruine rijst)

Ik maak zelf altijd penne met tonijn. paprika erdoor en een zilver uitje.
beetje mayo en klaar. koude pasta salade.

wissel tonijn eens af met bijvoorbeeld gerookte zalm.

vind je rijst te droog, soja of ketjap is je vriend.

mooi schematje op zich, je zou nog wat noten kunnen toevoegen. de kwark zou ik voor het slapen pakken ipv als 2e maaltijd.
 
Naar mijn mening iets teveel koolhydraten en te weinig vetten!

Vet is niet ongezond! Goede vetten zijn zeer gezond en helpen met zowel spiermassa aankomen en vet afvallen. Denk aan gezonde vetten uit olijfolie (extra vierge), walnoten, amandelen, hazelnoten, paranoten, vette vis (zalm bijv), avocado's, etc.
 
348gr eiwitten met 46kg lichaamsgewicht is overkill, sowiezo vetten wat verhogen

doe mijn tonijn ook met mayo, anders blikje provencaalse saus met wat pasta is ook lekker
anders moet je hier maar eens kijken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/maak-tonijn-blik-lekker-3396/

Met dit schema ga je sowiezo aankomen, maar volgens mij teveel kcal waardoor je toch wat meer vet zult aanzetten, zou het eerder langzaam opbouwen
 
Naar mijn mening iets teveel koolhydraten en te weinig vetten!

Vet is niet ongezond! Goede vetten zijn zeer gezond en helpen met zowel spiermassa aankomen en vet afvallen. Denk aan gezonde vetten uit olijfolie (extra vierge), walnoten, amandelen, hazelnoten, paranoten, vette vis (zalm bijv), avocado's, etc.

Hoi,

Jah ik ben van natura erg mager dus kdenk dat met coach daarom mischien met meer koolhydraten werkt ? had ook nog nooit kracht training gedaan dus denk dat hij me eerder een beetje aant klaarstomen is voor het echte werk ? Zoals ik het bezie denkik dat hij voral doelt nu op het bijkomen zodat dit kan omzetten in spiermassa kan dat ?

hier een foto van toen ik juist begon :

zump3t.jpg
 
Mooie coach heb je.. je betaalt je ten eerste met dit schema scheel aan de supplementen en ten tweede krijg je veel te veel eiwitten binnen.

Vervang wat kwark en kipfilet door olijfolie en gooi wat kruiden daar doorheen zodat je een soort van marinade hebt.

En zoals hierboven gezegd, een klein beetje mayo door je tonijn doet al wonderen.

Let overigens ook op dat het aantal kcal enorm verschilt tussen tonijn in olie en tonijn in water.
 
vind best wel een flut schema voor een personal trainer.
 
Back
Naar boven