XXL Nutrition

Recepten "on the go" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elouw

Cool Novice
Lid geworden
28 aug 2016
Berichten
86
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
84kg
Beste allemaal,

Net zoals jullie probeer ik zo gezond mogelijk te leven en zo gevarieerd mogelijk te eten. Nu ben ik vaak onderweg op de dag, dus kan ik voor mijn lunch niet in de keuken staan. Ik moet wat maken voordat ik vertrek van huis. Ik ben brood zat, dus ik vroeg me af hoe jullie het doen.

Wat maken jullie van tevoren als jullie de hele dag onderweg zijn en dus ook geen magnetron tot jullie beschikking hebben?

Alvast bedankt!
 
Rijst met kip en groenten, wraps, salades, gewoon pakje kalkoen met paar crackers ofzo. Ik ben niet zo moeilijk met wat ik eet.
 
Gewoon preppen.

Kip en rijst en boontjes, etc kun je prima koud eten. Eieren, pannenkoeken, wraps salades uiteraard ook.
 
Rijstsalade met gerookte kip en mango
 
Gewoon preppen.

Kip en rijst en boontjes, etc kun je prima koud eten. Eieren, pannenkoeken, wraps salades uiteraard ook.

Pannenkoeken kun je toch niet preppen? Toen ik opzocht hoelang je gebakken eieren kon bewaren stond overal 1 dag :O.
 
Pannenkoeken kun je toch niet preppen? Toen ik opzocht hoelang je gebakken eieren kon bewaren stond overal 1 dag :O.

Pannenkoeken blijven in de koelkast makkelijk 3-4 dagen goed hoor.
 
Pannenkoeken kun je toch niet preppen? Toen ik opzocht hoelang je gebakken eieren kon bewaren stond overal 1 dag :O.
De avond van tevoren of tijdens het avondeten paar extra maken en de volgende dag opeten. Kan prima. Maar pannenkoeken blijven in de koelkast nog wel een dag of 2 goed hoor.
 
Ook havermout pannenkoeken van 3 eieren en havermout?
Nou ja, zelf in ieder geval regelmatig gedaan en smaakte op zich nog prima. Wel goed afdekken en niet bloot in de koelkast leggen, anders wordt het beduidend minder.
 
Ook havermout pannenkoeken van 3 eieren en havermout?

Ik maak op zondag altijd havermout pannenkoeken (met ei) voor 4-5 dagen.
Doe ze in een boterhamzakje en ze smaken nog prima aan het einde vd week.
 
Ik maak op zondag altijd havermout pannenkoeken (met ei) voor 4-5 dagen.
Doe ze in een boterhamzakje en ze smaken nog prima aan het einde vd week.

Hoe krijg jij een pannenkoek in een boterhamzakje :D?
 
Dubbelvouwen?

Die pannenkoeken van mij passen er dan nog steeds niet in hoor :P, ik weet niet hoe grote boterhamzakjes jullie daar hebben :D.
 
Wij doen alles hier in
gripzakjes-cannabisblad_1.jpg
 
Back
Naar boven