Fitness Seller

recepten

Bezoekers in dit topic

RensV

Novice
Lid geworden
11 feb 2016
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
hallo!

mijn eerste post op het forum, ik was benieuwd waar jullie je recepten vandaan halen ben met n trainer bezig om een voedingsschema samen te stellen en wil graag wat afwisseling daar in hebben.

Vind koken leuk en mijn vader is kok dus moeilijke recepten is geen probleem!

Alvast bedankt
 
ananas soep vind ik persoonlijk een prima recept
 
Staat hier ergens een topic met recepten en verder kun je eigenlijk alles klaar maken met zo min mogelijk voorverwerkte producten.
 
ook eenvoudig
www.snelklaar.nl
beetje aanpassen naar je eigen macro's en je hebt zat snelle recepten.
 
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Ik ga eens opoek naar t andere recepten topic excuus dat ik deze aanmaakte. Ik zag geen zoek functie of komt dat door mobiele versie?
 
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Ik ga eens opoek naar t andere recepten topic excuus dat ik deze aanmaakte. Ik zag geen zoek functie of komt dat door mobiele versie?

Staat een klein vergrootglas, dat is dan de zoek functie ;)
 
Muscle meat kip reepjes beetje sambal/kruiden met rijst Done :brew: :eatmeat:
 
Recepten? Ik "verzin" ze zelf daar ik sowieso al gezond voer mn de eiwitbronnen en onbewerkt (vers) voedsel prefereer. Dus ik google mn eiwitbron (kip, kalkoen, koolvis, tonijn etc.) in combinatie met mn groenvoer (broccoli, bloemkool, salade, bonen etc). of in combinatie met vetten (mozzarella, geraspte kaas, eieren etc.) en recept of recipe, hit button! Hoppa. Maar als je echt een eetschema oid zoekt zijn tig (bodybuilding) sites waar je ideen kan opdoen of voorbeeldschema's kunt vinden
 
Back
Naar boven