AndroidHealthClinic

Nieuws Recherche haalt fitnesscentrum leeg ivm drugstransport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alphabet

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
806
Waardering
68
http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/binnenland/article10103292.ece


AMSTERDAM - De recherche is maandagochtend begonnen met het ontruimen van een groot fitnesscentrum in Amsterdam. Het gaat om Fit For Life aan de Van Hallstraat. Justitie vermoedt dat de eigenaar zijn sportschool financierde met drugsgeld. De Nationale Recherche heeft tientallen fitnessapparaten met een nieuwwaarde van circa 600.000 euro in beslag genomen. De sportschool was tot zondag nog in open. De 45-jarige eigenaar werd in augustus aangehouden. De man is verdachte in een omvangrijke drugszaak, waarbij in Engeland een motorjacht werd onderschept met 1200 kilo cocaïne aan boord. De Amsterdammer zou opdracht hebben gegeven voor dat drugstransport met een straatwaarde van 45 miljoen euro. Bij de man werd 1,5 miljoen euro aan contanten in beslag genomen. Voor het drugstransport hield de politie zeven verdachten aan. De Amsterdammer zit nog steeds vast.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 13:52 ----------

De Nationale Recherche heeft tientallen fitnessapparaten van de topmerken Panatta en Stex in beslag genomen, die worden afgevoerd door de dienst Domeinen van het Ministerie van Financiën. De apparaten hebben samen een nieuwwaarde van 600.000 euro. Daarnaast zijn onder meer powerplates meegenomen. De officier van justitie bij het Landelijk Parket zal de verbeurdverklaring vorderen van de fitnessapparatuur.

Panatta shizzle

In Southampton is in augustus in een motorjacht 1200 kilo cocaïne gevonden. Zes verdachten zijn aangehouden, onder wie een 60-jarige man uit Meppel en zijn drie zoons van 34, 32 en 27 jaar uit Heusden en Waalwijk. De andere verdachten zijn twee mannen uit Amsterdam, onder wie de vermoedelijke opdrachtgever van het drugstransport.
Die laatste is ook de eigenaar van het fitnesscentrum. Het is de 45-jarige Mohammed Z. Bij hem werd eerder 1,5 miljoen aan contanten in beslag genomen.
 
Jammer dat het weer een Mohammed is, anders had ik er nog respect voor gehad ook :)
 
het is praktisch altijd een mohammed of mehmet
 
Geen kleine jongen deze Mo.
 
Tazz, popos moeten altijd haten abi.
 
wanneer is de uitverkoop?
 
Vraag me af wat ze met al die dingen doen die ze in beslag nemen..
Verkopen aan de persoon die er het meest voor over heeft, en dan, staatskas spekken?
 
Vraag me af wat ze met al die dingen doen die ze in beslag nemen..
Verkopen aan de persoon die er het meest voor over heeft, en dan, staatskas spekken?

Meestal wel. Die gaan naar de Domeinen
 
1200 kilo coke, nee dat was inderdaad geen kleine jongen. Dat is een hoop geld haha.
 
Meestal wel. Die gaan naar de Domeinen
Weer een mooi staaltje hypocriete overheid. Tenzij het geld naar hulp van verslaafden zou gaan, dan zou ik er nog respect voor kunnen opbrengen.
 
Weer een mooi staaltje hypocriete overheid. Tenzij het geld naar hulp van verslaafden zou gaan, dan zou ik er nog respect voor kunnen opbrengen.

Ik volg je niet? Wat denk je dat deze opsporingsdiensten allemaal kosten?
En 1 gedetineerde kost omgerekend een paar honderd euro per dag. Een TBS-er een veelvoud van dit. Het is toch niet meer dan logisch dat dit ten goede komt aan de staat.
 
Weer een mooi staaltje hypocriete overheid. Tenzij het geld naar hulp van verslaafden zou gaan, dan zou ik er nog respect voor kunnen opbrengen.

Kan weer een gedeelte van de uitkeringen die aan verslaafden wordt verstrekt mee gefinancierd worden.
 
Kan weer een gedeelte van de uitkeringen die aan verslaafden wordt verstrekt mee gefinancierd worden.

Zo erg is cocaïne (voorheen elitedrug) ook weer niet gedemocratiseerd.
 
Ik vraag me ook altijd af wanneer er staat 1200kg gevonden dat er niet eerst 2000kg lag en de cops die het vinden wat pakken en 1200kg opgeven.
 
Back
Naar boven