XXL Nutrition

Rechter kant van mijn lichaam groeit sneller dan linkerkant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
5.599
Waardering
1
Ik heb 30 juni foto's gemaakt omdat ik foto's heb van 30 juni 2004 zodat ik het kon vergelijken... Maar ik zie alleen dat verschil tussen links en rechts... Het verschil is echt duizend groot. :( Wat lan ik doen om dit gelijk te krijgen? :help:
 
foto's? centimeters?
is het verschil echt zo groot of lijkt het maar zo? post eens wat verschillen in cm links en rechts.

wat je er aan kan doen? dumbbells trainen. verder kan het zijn dat de ene helft van je lichaam sneller ontwikkeld dan de andere helft en dat het vanzelf bijtrekt. En hoe groter dat je wordt des te minder verschillen op gaan vallen... dus doortrainen!

is het trouwens over je hele lichaam of alleen je armen en borst ofzo?
 
Meer met losse gewichten trainen, en nadruk leggen op je zwakkere arm.
Dus als je bijv. bicep curls met dumbbells gaat doen, eerst met de zwakkere arm beginnen. En natuurlijk goed opletten dat elke kant de uitvoering goed is.
 
Moob zei:
foto's? centimeters?
is het verschil echt zo groot of lijkt het maar zo? post eens wat verschillen in cm links en rechts.

wat je er aan kan doen? dumbbells trainen. verder kan het zijn dat de ene helft van je lichaam sneller ontwikkeld dan de andere helft en dat het vanzelf bijtrekt. En hoe groter dat je wordt des te minder verschillen op gaan vallen... dus doortrainen!

is het trouwens over je hele lichaam of alleen je armen en borst ofzo?
Ik ben niet zo'n fan van mijn fysiek dus foto's posten zal niet zo makkelijk zijn... :o

Heel mijn lichaam ja... armen (onder en boven) 1 cm verschil, maar rug is het grootste verschil. Ik zal morgen eens kijken of ik foto's ga posten...
 
ik begrijp het bart koe heeft er ook last van

echt centimeters verschil aan beide kanten .

vreemd vind ik dat ik met links mleer gewicht kan hebben en die kant kleiner is dan rechts :(


ik heb al geprobeerd met minder gewicht te pakken en meer oefeningen met rechts te doen maar het heeft geen effect .


voor biceps kun je mss een set extra doen voor het achterliggende gedeelte .




@ vanny doe niet zo haatdragend dat staat een dame niet
 
Vanny zei:
dacht ik het niet... :rolleyes:

Persoonlijke vete's mag je uitvechten via PM/mail of postduif, maar niet via dit forum.
 
begrijp je frustratie wel. iedereen wil graag symmetrisch zijn.
Vaak valt het niet eens zo heel erg op. en zie je het alleen zelf of als je het gezegd hebt tegen anderen (dan gaan ze er op letten).

op korte termijn denk ik weinig aan te doen helaas lijkt me.
 
heb het zelf met mijn schouder, de linkse staat ietsje meer naar voren als de andere, niks aan te doen ;)
 
mijn linker pec staat ook wat dunnr gespierd dan mijn rechter .
mss omdat ik rechtshandig ben ?

jammer dat er niets aan te doen is
 
Ontopic svp.
 
Viel me idd ook op. Ga eens naar de chiropractor zou ik zeggen en laat de boel eens controleren.
 
Dat is toch iemand die gewrichten goed zet indien ze verplaats zijn, toch?
 
Back
Naar boven