XXL Nutrition

Rechter Schoulder minder ontwikkeld

Bezoekers in dit topic

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
305
Waardering
0
Hallo,

Ik zit met het volgende, in het afgelopen jaar heb ik kwa volume aardig wat progressie geboekt.
Maar mijn rechterschouder blijft achter.
Als voor de spiegel sta zie ik dat links mooi rond is, maar rechts niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat rechts ronder wordt. Ik heb dingen gelezen als bij Lateral Raises de rechterschouder altijd 2 a 3 reps meer te geven, Lateral Raises doen op dagen dat je geen schouders traint om de schouderkop extra aan te pakken.
Heeft iemand hier ervaring mee????
 
Wat zijn je stats. Vaak maak je je druk im niks, en mist er totaal massa.
al unilateraal begonnen ?
 
Ja, ik train Side Lateral altijd met kabels zodat ik me echt kan focussen op die kant
 
Ja, ik train Side Lateral altijd met kabels zodat ik me echt kan focussen op die kant
Dat was niet de gehele vraag.

Je kunt ook met 1 arm oa Arnoldpress doen, er is meer dan side lateral natuurlijk
 
Hallo,

Ik zit met het volgende, in het afgelopen jaar heb ik kwa volume aardig wat progressie geboekt.
Maar mijn rechterschouder blijft achter.
Als voor de spiegel sta zie ik dat links mooi rond is, maar rechts niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat rechts ronder wordt. Ik heb dingen gelezen als bij Lateral Raises de rechterschouder altijd 2 a 3 reps meer te geven, Lateral Raises doen op dagen dat je geen schouders traint om de schouderkop extra aan te pakken.
Heeft iemand hier ervaring mee????

Verschil tussen rechts/links kan in je bouw zitten maar ook in je hoofd.

Plaats eens een foto om te zie wat anderen er van vinden.
 
Ben je linkshandig?
Nee, rechtshandig. Zit bijna te denken dat 't komt omdat ik jaren lang met links de boodschappen heb gedragen omdat mijn vrouw altijd rechts van me loopt haha

Dat was niet de gehele vraag.

Je kunt ook met 1 arm oa Arnoldpress doen, er is meer dan side lateral natuurlijk
Ik train zo goed als altijd met dumbbels, alleen press bewegingen die ik niet metv1 arm, dat vind mijn rug niet prettig.

Verschil tussen rechts/links kan in je bouw zitten maar ook in je hoofd.

Plaats eens een foto om te zie wat anderen er van vinden.
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken waar het goed zichtbaar is
 
Die schouder vaker trainen.
 
Verschil tussen rechts/links kan in je bouw zitten maar ook in je hoofd.

Plaats eens een foto om te zie wat anderen er van vinden.
foto idd en dan zowel van voor en achter, kunnen we ook zien of misschien je schouderblad anders staat ;)
 
Back
Naar boven