XXL Nutrition

Rechter spier groter dan linker

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pizdec

Novice
Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hoi, ik train nu al zo een 1,4 jaar en ben sinds vorige week tot de conclusie gekomen dat mijn rechter borst dikker/groter is dan mijn linker. Ook geld dat bij mij biceps/triceps. Best raar, of hoort dit? Zo niet, enige tips wat ik hier kan tegen doen? Ik stoor me er namelijk best wel aan :P
 
Is normaal trekt vanzelf wel bij probeer ook oefeningen voor borst los te doen Dus dumbel press bijvoorbeeld
 
op je linkerzij slapen 's nachts, dan hebben de spieren genoeg tijd om ook naar je linkerkant te zakken
 
Meer unilateraal werk doen, dumbells gebruiken i.p.v. barbells
 
Heb ik ook voor. Is nooit weggetrokken. Zelfs met dumbells. Mijn dominante kant is sterker en wat groter.
 
Inderdaad zeker rechtshandig :wanker:

Gewoon negeren en door gaan met je trainingen. Lijkt me nou niet heel erg voor je
 
Niet alleen met je rechter arm aftrekken maar af en toe ook afwisselen.
 
op je linkerzij slapen 's nachts, dan hebben de spieren genoeg tijd om ook naar je linkerkant te zakken
Dat zeg je zo wel, maar ik vraag me serieus wel eens af of altijd op dezelfde zij slapen invloed kan hebben op oa gewrichten, en wellicht oog zenuw-/bloedafknelling.
Kan me best voorstellen dat dat op een of andere manier ergens minimale invloeden uitoefent.
 
Jwdoetookmee Uiteraard heeft dit gevolgen. Vooral wanneer je kussens begint te stacken etc.
Laat dat minimaal maar achterwege, dit heeft serieuze gevolgen. Voornamelijk heupen en schouders gebeuren leuke dingen mee.

Pro-tip: Wanneer je op je linker zij slaapt ook je linker knie voor laten liggen, anders trek je je hele gewicht op je schouder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven