MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Nou de topic titel zegt het al.. Pun neemt je mee in zijn strijd naar groter, beter & sterker :flexbiceps:

Na in een klein deelnemersveld 3e te zijn geworden in de DBB contest, heb ik het trainen weer op een laag pitje moeten zetten i.v.m. de pijn die de hernia veroorzaakte. Inmiddels ben ik 1 September in Keulen geopereerd en erg blij dat ik die stap heb gezet.

Inmiddels zit de eerste train er alweer op en moet ik wel enorm opletten dat ik rustig aan blijf doen. Dus de komende weken zullen jullie voornamelijk pussy weight met veel reps tegenkomen. Daarnaast ben ik nog beperkt in wat ik mag doen, dus ook zal er weinig variatie in zitten.

Om mijn progress toch een beetje bij te houden roep ik weer een Punboek in het leven. Zodat jullie weer een plek hebben, naast het log van Robke78 , om lekker mee te ouwehoeren.

Goed, helaas heb ik de afgelopen 4 maanden behoorlijk wat massa in moeten leveren, met name op mijn benen, die toch niet olympia waardig waren.. En laten we wel weten, ook nooit zullen worden :D

Inmiddels heb ik me eergisteren gewogen, omdat ik toch wil weten wat de schade is en zo goed kan bijhouden of ik een beetje on track ben. Ik heb op 10 dagen (mini) blast na tijdens de contest, de hele 16 weken gecruised op 250mg sust per week. En op 2 weken na, waarin ik me zielig voelde en niet kon lopen of staan, ook gewoon netjes mijn GH gezet elke dag op 3,3iu gemiddeld. Dat alles bij elkaar heeft er wel voor gezorgd dat ik niet 25KG maar ongeveer de helft daarvan ben kwijt geraakt. Waarvan 80% op de benen weggesmolten is :treuren: Natuurlijk is mijn VP wel iets gestegen ook, maar dat mag geen naam hebben en hebben we er zo weer af natuurlijk. Wel jammer, wat dit is ondanks dat ik de afgelopen twee weken meer dan 100km gewandeld heb en ongeveer 50km gefietst. Kennelijk eet ik gewoon teveel ondanks de bijna 6K kcal die ik hiermee verbrand heb.

Dus, huidige stats;

Weight: 93,2KG
VP: 12%

Biceps: 44cm
Forearms: 36cm
Chest: 122cm
Shoulders: 130cm
Waist: 84cm
Calves: 41cm
Upper leg: 60cm

Mijn training zullen voornamelijk nog bestaan uit statische oefeningen en veel machine werk. Dit op 3-5 sets en 12-30 herhalingen. Naar gelang mijn herstel vordert, zal ik het gewicht gaan opschroeven en de reps naar beneden laten zakken. Ik mag nog geen benen, geen abs en geen onderrug doen, maar ook niets met draai en buig bewegingen :o Kortom ik ben behoorlijk beperkt nog, maar zeker blij dat ik weer aan de slag kan gaan!

Training van gisteren:

Seated Plate Loaded Chest Press
30xapparaat
20x20
20x40
20x60
20x60
20x60

Pull Ups
1x6 bad idea :o weer even de rem erop, deze kan dus nog even niet :(

Seated Plate Pulldown
30x20
20x40
20x60
20x60
20x60

Buttefly Pec Dec
15x40
15x50
15x60
15x60

Smith Machine Shrugs
3x30xbar

Cable Rope Triceps
15x15
15x20
15x25
15x25

Cable Station Overhead Cable Curl
12x10
12x15
15x15
15x15

DB Lateral Raise
3x15x6 :roflol: Met dit soort oefeningen is het toch nog leuk om te zien hoe iedereen zich afvraagt hoe ik er zo uit kan zien met al die gewichten. Een enkeling in de gym daar converseer ik mee en die weet hoe het zit. De rest ziet me steeds vaker met pussy weights trainen en je ziet ze denken; Roids bitch! Roids!! :roflol: Humor :D

Nou ondanks dat het niet veel is, niet zwaar is en niet zoveel voor stelt, heb ik toch aardig wat spierpijn en had ik een voldaan gevoel. Eveneens een beetje beurs nog bij de plek waar ze me opengesneden hebben. Maar goed naar mijn lichaam luisteren zal ik de komende tijd zeker blijven doen!

Met een beetje geluk tik ik voor het eind van dit jaar weer de 100kg aan en is mijn VP weer wat gedaald. Maar misschien is dat wel wishful thinking :D Misschien ook niet.. Power to the muscle memory? :$

:kiss: Pun
 
1st !

Succes, bro
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed bezig, succes met het herstel man !
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe ben je aan die hernia gekomen?

Door het werk of sport?

Kon je nog wel werken? WAO?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe ben je aan die hernia gekomen?

Door het werk of sport?

Kon je nog wel werken? WAO?

Griepje = rust = hoesten = hernia :treuren:

Heb van de 4 maanden ongeveer 4 weken echt full time thuis gezeten, verder halve dagen gewerkt en heel veel vanuit huis gewerkt. Ik ben een vrij loyale werknemer, dus heb ook alle ruimte gekregen van mijn werk tijdens deze periode.
 
Veel succes met het herstel bro!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Griepje = rust = hoesten = hernia :treuren:

Heb van de 4 maanden ongeveer 4 weken echt full time thuis gezeten, verder halve dagen gewerkt en heel veel vanuit huis gewerkt. Ik ben een vrij loyale werknemer, dus heb ook alle ruimte gekregen van mijn werk tijdens deze periode.

Dus die tussenwervelschijf heb je naarbuiten gehoest.....:eek:

Zoveel kracht wow....kun je beter in je liften stoppen....:p

Veel beterschap Pun....Pas op met de winter OK?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes Puni
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes met je herstel!

Ga je in het in dit log ook hebben over je AAS gebruik, welke doseringen en middelen je gebruikt of ga je het beperken tot loggen van trainingen?

Ik volg sowieso mee :cool:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ook weer maar in :)

HillR ook nog on track?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dus die tussenwervelschijf heb je naarbuiten gehoest.....:eek:

Zoveel kracht wow....kun je beter in je liften stoppen....:p

Veel beterschap Pun....Pas op met de winter OK?

Winter is coming :cool:

Succes met je herstel!

Ga je in het in dit log ook hebben over je AAS gebruik, welke doseringen en middelen je gebruikt of ga je het beperken tot loggen van trainingen?

Ik volg sowieso mee :cool:

Dat komt ook zo nu en dan ter sprake uiteraard. Eerst nog maar even wat weekjes cruisen en herstellen :)
 
Qua gewichten ben je er iig niet veel op achteruit gegaan :p :p
 
In! Succes met herstel Pun. Heb er alle vertrouwen in dat je zo je oude shape weer hebt! :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jeuij nog een dag café!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mooi dat je snel geholpen bent. Ben zelf ook in Koln geholpen vorig jaar. Wel opvallend dat je zegt dat je geen benen mag trainen. Mij is daar helemaal niks over gezegd. Ben eigenlijk na een week of 3 squat bewegingen gaan maken. Lastig vond ik wel dat je eigenlijk veel sneller wilt dan dat goed voor je is.
Hopelijk blijven hernia's buiten de deur (zit zelf alweer tijdje met gedachte dat er weer iets niet goed zit).
Succes!
 
Mooi dat je snel geholpen bent. Ben zelf ook in Koln geholpen vorig jaar. Wel opvallend dat je zegt dat je geen benen mag trainen. Mij is daar helemaal niks over gezegd. Ben eigenlijk na een week of 3 squat bewegingen gaan maken. Lastig vond ik wel dat je eigenlijk veel sneller wilt dan dat goed voor je is.
Hopelijk blijven hernia's buiten de deur (zit zelf alweer tijdje met gedachte dat er weer iets niet goed zit).
Succes!

Klote man, hoop dat t tussen je oren zit!

Ik moet de eerste 4 weken sommige zaken vermijden, dus dan luister ik ook maar braaf :)

Na 4 maanden amper trainen kunnen die nog 2 resterende weken half trainen er ook nog wel bij.
 
Goodluck sexy! :heart: Better times are coming! :kiss:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven