Fitness Seller

Record Domino Day niet gebroken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
61
3.671.465 steentjes zijn er omgevallen, dus het is niet gekomen tot een nieuw wereldrecord. In tegenstelling tot de afgelopen negen jaar is het vandaag uiteindelijk niet gelukt. Dit komt omdat belangrijke projecten niet omvielen.

In november 2006 zijn er 4.079.381 steentjes omgevallen, dat wél resulteerde in een nieuw wereldrecord. De zangeres Katie Melua heeft deze avond door middel van een massief gouden dominosteentje ter waarde van 9000 euro de recordpoging gestart.

Domino Day 2005 was in opspraak gekomen omdat er een mus was doodgeschoten. Het arme vogeltje vloog het Frisian Expo Centre in Leeuwarden binnen. De mus heeft ervoor gezorgd dat er ongeveer 23.000 steentjes omvielen. De schutter werd veroordeeld tot het betalen van een boete ter hoogte van 200 euro.

Bron: FOK!frontpage / Nieuws / Record Domino Day niet gebroken


:(

(:D)
 
Jammer! En het was nog zo boeiend!
 
heb het niet eens gezien.
niet aan gedacht ook.
 
Is het mislukt? K*t had ik nu toch maar gekeken :roflol:
 
ik zag net het einde, jammer
 
heb een stukje gezien ... jammer van dat veld van 400 000 steentjes :-0 had ik wel willen zien omvallen namelijk en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik op het einde iedereen zag wenen en elkaar zag knuffelen.. toen de knuffels kwamen voelde ik mij nog meer alleen :( achja... karmaknuffels zijn ook warm en liefdevol? ... endless depression for a few minutes ...
 
Ik heb net de vinger van mijn zusje gebroken. Tja, meisjes van 16 he, komt ze potverdomme zo mijn kamer binnen wandelen en laat een truckje aan mij zien wat te maken heeft met een vinger, spiegel en kindervagina.
 
Ik heb net de vinger van mijn zusje gebroken. Tja, meisjes van 16 he, komt ze potverdomme zo mijn kamer binnen wandelen en laat een truckje aan mij zien wat te maken heeft met een vinger, spiegel en kindervagina.

wtf dude wat heb jij nou weer geslikt vandaag?
 
Ik heb net de vinger van mijn zusje gebroken. Tja, meisjes van 16 he, komt ze potverdomme zo mijn kamer binnen wandelen en laat een truckje aan mij zien wat te maken heeft met een vinger, spiegel en kindervagina.

wtf? :roflol:
 
Ik heb net de vinger van mijn zusje gebroken. Tja, meisjes van 16 he, komt ze potverdomme zo mijn kamer binnen wandelen en laat een truckje aan mij zien wat te maken heeft met een vinger, spiegel en kindervagina.

:roflol: ik snap er nix van
 
Ik heb net de vinger van mijn zusje gebroken. Tja, meisjes van 16 he, komt ze potverdomme zo mijn kamer binnen wandelen en laat een truckje aan mij zien wat te maken heeft met een vinger, spiegel en kindervagina.

oké....:bang: wat meer details graag :D



heb niet gekeken
 
Beter, kansloze kneuzenparade elk jaar met die domino.
 
Back
Naar boven