Fitness Seller

Record Ielja Strik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anjatimmer

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
216
Waardering
0
Wow gelezen dat Ielja bij de NK nieuwe records heeft gepakt: bankdrukken 176,5 kg, squat 230 kg en deadlift met 212,5 kg. Zijzelf is 85 kg. Ben hier zeer van onder de indruk Wat moeten die mannen dan wel niet doen!
 
Jep zijn deftige stats. En voor een dame nog veel indrukwekkender.
Den dat minder als 10% van de mannen dit squat van het forum, drukt, en deadlift.
Dus voor een vrouw erg indrukwekkend!
 
Haar WR BP staat op 182,5kg
 
ja echt ongelovelijk. Zwaar respect voor die vrouw.
 
Ongelovelijk veel respect voor die records :eek:

Richard, ik denk wel minder als 10% :)
 
Binnen 4/5 jaar hoop ik ook bij die tien procent te zitten.
Enorm veel respect voor haar prestatie!
 
STRIKKIE DE BESTE ! ! ! Echt een TOPPERTJE !

Als ik ooit ga powerliften... ach wat, ze is nu al mijn idool !
 
Ongelovelijk veel respect voor die records :eek:

Richard, ik denk wel minder als 10% :)

Ik heb het dan over actieve leden. Niet de 23000 die er zogenaamd zijn. Er zijn misschien een kleine 1000 leden die actief zijn op het board.
Ach scheelt, ik zit daar dan bij (of het nu 1 of 10% is);)
 
ielja is een top sporter die steeds weer beter wordt waar stopt dit
ze is nu al vele mannen voor dus dames ga ervoor
 
Hoi Hoi Leuk Anja dat je deze topic geplaatst hebt.
Ondertussen zijn mijn records al weer verbeterd kniebuigen 250 kilo bankdrukken 182,5 kilo en deadliften 220 kilo dat is een totaal van 652,5 kilo dit is een totaal aantal kilo's wat nog nooit in Nederland behaalt is door een vrouw!!
In Novmber is het W.K powerliften daar heb ik om kampioen te worden deze kilo's nodig dus het komt allemaal goed.

groetjes
Ielja
 
Oke, waar wordt die WK gehouden?
Heb veel respect voor je, je hebt niet alleen waanzinnig sterke krachten, maar ook een sterk karakter. Dubbelgoeie combinatie!
 
Dank je wel Anja!
Sorry dat ik wat laat reageer maar ik was op vakantie even mijn hoofd leeg maken om er weer voledig tegen aan te kunnen van 5 t/m 12 november is het W,K powerliften in Noorwegen.Ik ga mijn best doen om ook deze titel te behalen en daarbij mijn droom waar te maken.

groetjes
ielja
Ik wens jouw ook veel succes!!


Oke, waar wordt die WK gehouden?
Heb veel respect voor je, je hebt niet alleen waanzinnig sterke krachten, maar ook een sterk karakter. Dubbelgoeie combinatie!
 
Hoi Hoi Leuk Anja dat je deze topic geplaatst hebt.
Ondertussen zijn mijn records al weer verbeterd kniebuigen 250 kilo bankdrukken 182,5 kilo en deadliften 220 kilo dat is een totaal van 652,5 kilo dit is een totaal aantal kilo's wat nog nooit in Nederland behaalt is door een vrouw!!
In Novmber is het W.K powerliften daar heb ik om kampioen te worden deze kilo's nodig dus het komt allemaal goed.

groetjes
Ielja

TOP prestaties door een TOP vrouw !!

petje af!
;)
 
Respect voor je BP!
182,5 kilo is gewoon ongelooflijk voor een vrouw!
 
Nice :D

Ook mooie stats mevrouw :)
 
Jep zijn deftige stats. En voor een dame nog veel indrukwekkender.
Den dat minder als 10% van de mannen dit squat van het forum, drukt, en deadlift.
Dus voor een vrouw erg indrukwekkend!

En dan ook nog bij een gewicht van 85 kg, die zijn er volgens mij al helemaal niet op het forum onder de mannen,
die deze gewichten als pr hebben, of er in iedergeval in de buurt komen.

Echt Respect voor deze vrouw.

@ Ielja Strik, alvast succes met die wedstijd in noorwegen, succes met de voorbereidingen!
 
Oh ik ken er wel een hoor.
Die ook nog wel meer draait:D
Heb em vanochtend nog gezien.:D
 
maar wat zij doet is zeer indrukwekkend, en in Noorwegen verwacht ik ook nog wel meer van haar, zet haar in op 670 totaal.:rolleyes:
 
nette stats zeg !! :thumb:
 
Back
Naar boven