MuscleMeat

Red Bull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Appie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
146
Waardering
6
Lengte
1m85
Sinds een tijdje ben ik wat beter op mijn voeding gaan letten en ik ga dus 1 keer per week naar de Aldi om wat kwark en tonijn te halen. Ze hebben daar ook "Golden Power", dat is een soort van Red Bull. Nu drink ik daar zo'n 2 blikjes per dag van en ik voel me er fitter door. Ik heb wel eens gelezen dat het niet zo goed voor je is. 1 blikje staat gelijk aan 2-4 koppen koffie. Is het beter om dit spul te laten staan?

ps: vanaf morgen laat ik het sowieso ff staan, want ik ga weer aan de creatine.
 
Wat extra cafeïne kan geen kwaad hoor. Maar volgens mij zitter er wel erg veel suikers in die drankjes.
 
Laten staan!! Hooguit 1 voor de training vanwege de effecten van die caffeine en guarana, maar verder is dat spul gewoon rotzooi!! Sterker nog ik zou die zooi alleen nemen mocht je je een keer niet helemaal fit voelen voor een trainen. In ieder gevaal drink ze zo min mogelijk.
 
De combi caffeine-creatine maakt geen ruk uit, dat is achterhaalt. Alleen golden power staat stijf van het suiker wat dus zeker niet goed is.
 
Zoek beter Nalu ofzoiets, da's caffeine, vitamines, groene thee en géén suikers ed. Kost nen euro ofzo per fleske en is wel cava...
Enige probleem is dat caffeine went, wat betekent dat ik al 5 van die dingen (of Red Bulls) moet binnenkappen om iets te voelen. Lang leve stackers!!!
 
Bedankt heren, ik weet genoeg :)
 
En de Aldi zal blij met je, excuseer met ons zijn:D
 
Ik kom daar nog steeds de kwark en de tonijn halen hoor ;)
 
of redbull light. suikervrij heel weinig kcal, maar niet te zuipen...
 
De Aldi is ook een prima plek voor bijvoorbeeld Struisvogelbiefstuk (als ze het hebben).
 
Originally posted by KaLe
of redbull light. suikervrij heel weinig kcal, maar niet te zuipen...

niet te zuipenn?? smaakt precies t zelfde imo
 
Was niets voor niets tot 1994 verboden. Ik vertrouw t nog steeds niet. En t stinkt.
 
Back
Naar boven